Week in Beeld #95: een onverwacht vakantiegevoel!




Deze week was er één met een gouden randje. Ik werd namelijk totaal onverwacht compleet overvallen door een heus vakantiegevoel! Dat kwam doordat Thomas de hele week vrij was (door drie achter elkaar geplakte studiedagen) en natuurlijk door het lange Hemelvaartsweekend. Ook schoof ik door de treinstaking wat met mijn werkdagen, wat de week ook 'anders-dan-anders' maakte. Kortom: het was heerlijk genieten deze week! Lees je weer gezellig mee met al onze avonturen?
Na jaren waagde manlief zich weer eens op de skeelers. Samen met Thomas ging hij een rondje skaten. Stiekem vond ik het een heel vermakelijk gezicht, maar ik doe het hem niet na hoor 😂😉!
Roar! Deze week kwamen deze fijne schoentjes binnen, die ik online had besteld. Ze zitten super lekker en ik ben er erg blij mee! Op deze foto paste ik ze voor het eerst, de combinatie is er dus niet één die ik bewust had uitgekozen, haha, een beetje too much Nel Veerkamp, vind je ook niet 😄?!
Dinsdag werkte ik vanuit huis en ging ik tussendoor samen met manlief en Thomas uit lunchen. Deze mini brownies gingen er als toetje wel in, zoals je ziet tastten de mannen meteen toe 😋. Thomas genoot volop van dit momentje twee-op-één aandacht.
Sinds deze week is onze tuin een schommelbank rijker. Wat een fijn plekje om even te relaxen zeg... Je begint nu vast mijn vakantiegevoel steeds meer en meer te snappen 😎!
Op Hemelvaartsdag werd ik door manlief verrast met een ontbijtje op bed. Wat een romanticus hè?! Vera at gezellig een eitje mee en zo ontbeten we met zijn drietjes samen op ons grote bed. Thomas was lekker een filmpje aan het kijken en dus had Vera even aandacht van ons allebei. Ze heeft wel tien keer verzucht dat ze het super fijn vond, zo lief 😍!
In de middag gingen we met zijn viertjes op pad, naar de Tuinen van Appeltern. een aanrader om eens te bezoeken als je tuininspiratie op wilt doen én om het grote speeleiland te bezoeken, waar kinderen zich helemaal uit kunnen leven. Heel erg leuk!

En toen was het alweer vrijdag. Met behulp van Vera blies ik dit toffe badje op, zodat de kids lekker met water konden spelen. Echt groot is het niet, in het kader van het voorkomen van waterverspilling. In de avond vul ik de gieter met water uit het badje om de planten water te geven. As we speak heeft hier al een flink waterpistolengevecht plaatsgevonden. Dit weekend schijnt de zon volop en gaan we dus lekker verder genieten in de tuin en andere leuke dingen doen 🌞! Wat zijn jouw plannen?

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

P.S.: zin in nog wat extra leesvoer? Lees dan mijn blog van eerder deze week over de korte verhaaltjes die ik voor Vera en Thomas schreef. Die van Vera helpt tot nu toe erg goed tegen haar slaapproblemen!


Reacties

Best gelezen berichten