Week In Beeld #39: heel veel lol met lieve vriendinnen, auw: prikjes, voetjes van de vloer tijdens het ouderbezoek en al heel wat dozen volgeladen!

Wat heb ik genoten zeg, vorig weekend! Samen met een groep vriendinnen ging ik een dag en nachtje weg, in Breda dit keer. We startten met een gezellige lunch, om ons vervolgens te laten opsluiten in een escape room, die zich bevond in een oud postkantoor. Spannend! Achteraf hoorden we dat slechts 30% van de deelnemers op tijd met de schat (een koffertje vol geld) wist te ontsnappen. Ons lukte het ruim een kwartier voor tijd!! Daar waren we natuurlijk reuze trots op. In de avond gingen we lekker uit eten en dronken we samen een biertje op de goede afloop 🍺.



Afgelopen maandag was Thomas vrij. Gezellig! Ik werkte vanuit huis en hij speelde heerlijk op zijn gemakje om mij heen. Tussen de middag gingen Thomas, manlief en ik uit lunchen, om de dag een beetje speciaal te maken en even '2 op 1 tijd' te hebben. Thomas genoot met volle teugen 😍. Later deze week had ik een ingewikkeld gesprek op zijn school, waar hij het de laatste tijd erg moeilijk heeft. Helaas is dit daar goed terug te merken in zijn gedrag... Maar thuis is hij meestal zo goed gehumeurd en bijna nooit meer driftig. Hopelijk lukt het met een duidelijk plan om op school dit ook weer te bereiken. Wordt vervolgd...fingers crossed ✌!

Op woensdag was het tijd voor Thomas' negenjaarsprikjes. Manlief had de eer om mee te gaan, en ook Vera zorgde voor de nodige support 😉: "het doet maar eventjes pijn hoor", sprak zij wijselijk uit ervaring. Thomas onderging het geheel zonder ook maar één kik te geven. Bikkeltje. Die avond speelden Vera en Thomas het geheel nog eens na, maar dit keer met een speelgoedboor. Ai, dat klinkt een stuk pijnlijker dan een klein naaldje 😂! Gelukkig was het maar "voor nep".







Op donderdagmiddag stond er, zoals meestal, een ouderbezoekje gepland. Dit keer was het de beurt aan de papa en mama van Thomas. Wat ben ik trots op en blij met het contact dat we met hen hebben weten op te bouwen. Ik kon gemakkelijk overleggen over het volgende bezoek, dat precies in de week van onze verhuizing zou vallen, en zij kwamen zelf acuut met de suggestie dit bezoekje even uit te stellen, zodat het voor Thomas wat rustiger zou zijn. En dus planden we vast dat we de keer daarop langer bij elkaar zouden zijn, en dat ze dan blijven eten in ons nieuwe huis. Thomas was direct super enthousiast! Zo fijn dat dit kan in onderling overleg. Na de koffie gingen we de speeltuin in, waar we met zijn allen (plus een heleboel kinderen uit de buurt) ons flink uitleefden met een potje 'voetje van de vloer' 😊!

Die avond ging ik eindelijk kijken bij een vriendin die een aantal maanden geleden verhuisd is naar een hele gave nieuwe woning. Leuk! We aten gezellig samen en kletsen lekker bij. Heerlijk!













Helaas was ik op vrijdag ineens ziek: buikgriepklachten en héél erg moe. Ik haalde snel de weekendboodschappen in huis en kroop daarna mijn bed in, waar ik maar liefst de hele ochtend heb geslapen. Niets voor mij, dus ik zal het echt nodig hebben gehad. De hele vrijdag en zaterdag bleef ik me niet fit voelen. Vera had op school een lint vol bloemetjes getekend om me wat op te fleuren. Lief hè? ❤ Gelukkig voel ik me inmiddels weer stukken beter!

Tijd dus om alvast het één en ander in te pakken. Vera hielp me ontzettend goed mee, en Thomas trouwens ook. We ruimden een hoop op en stopten dingen die zij niet nodig hebben de komende tijd alvast in verhuisdozen. Volgend weekend gaan we hier weer mee verder, want daarna....is het alweer tijd voor de sleuteloverdracht van onze nieuwe woning! Spannend!

Fijne zondag allemaal 💋💋!












Reacties

Best gelezen berichten