Week in Beeld #84: nieuwe interieuraanwinsten, een driftig bezoek aan slot Loevestein en... gezinsuitbreiding!


Kijk eens hoe leuk, dit naambordje maakte ik voor drie lieve meisjes die deze week bij ons zijn komen wonen. Gezinsuitbreiding dus! Daarover straks meer...
Eerst blik ik even terug op vorige week zondag. Met de kids, mijn ouders en nichtjes ging ik naar Slot Loevestein. Een leuke maar wel regenachtige afsluiting van de voorjaarsvakantie. In het kasteel was van alles te doen, van verkleden tot ridder met echte zwaarden tot een vertelling over Hugo en zijn ontsnapping in de boekenkist. Spannend! Halverwege onze tocht in het kasteel kregen sommige kinderen trek en besloten we daarom naar buiten te gaan om een broodje te eten (binnen mocht dit niet). Voor Thomas een lastig moment: de route door het kasteel was nog niet af en werd ineens abrupt onderbroken. Hij ging mee maar liet enorm van zich horen in een flinke driftbui met een hoop hard geschreeuw. Ik snapte hem wel, maar het was even niet anders. Soms moet je je ook even aanpassen aan de groep waarmee je op stap bent.
Uiteindelijk at hij een broodje en kreeg ik hem weer rustig. Al met al werd het alsnog een geslaagd uitje, maar het had mij wel de nodige energie gekost 😥.

Maandag werkte ik lekker een dagje thuis. Vera vond dat wel gezellig, want die was maandag én dinsdag nog vrij van school.
Tussen de middag gingen we lunchen bij Hema met
zijn drietjes, Vera genoot van de aandacht van zowel manlief als mijzelf en zat stralend aan haar broodje gezond 😊. We bezochten ook nog even de Kwantum, waar ik deze toffe
lamp scoorde. Gaaf hè?
Ook dit krukje ging mee naar huis. Ik ben er super blij mee. Voor Vera en Thomas kocht ik een ingelijste poster, voor maar 4,50 euro! Een koopje, al zeg ik het zelf.

Deze taart maakte manlief op dinsdag samen met de kinderen. Het is kwarktaart,
favoriet van Vera. Natuurlijk proefde ik in de avond ook een stukje, onder het genot van een aflevering Wie is de Mol die ik online terugkeek. Inmiddels ben ik helemaal bij en klaar voor de finale. Ik denk dat Niels het is, wat denk jij??

Ik werd nóg meer verwend deze week: dit toffe tegeltje kwam per post, cadeautje van manlief. Hij had natuurlijk ook nog iets goed te maken na onze piepschuimruzie 😂. Lief hè?
Deze week las Vera heel veel voor aan Thomas. Een schattig gezicht, en ze hebben dan zoveel lol samen. Mooi om te zien 😍.
Op vrijdag hadden we alle drie zin in een fietstochtje, én in ijs! Dus gingen we na het avondeten met zijn drietjes op de fiets naar de stad en genoten we van een superlekker ijsje. Wel een beetje gek: muts op, handschoenen aan en in onze winterjas naar de ijssalon 😂.

Kijk nou eens, dit is één van onze drie nieuwe huisgenootjes. Ratjes, en deze is ook nog eens naakt 😱. Maar daarom vind ik haar juist zo leuk (mooi van lelijkheid zeg maar, haha). Manlief en de kids wilden heel graag weer ratjes, vroeger hadden we die ook. Toen ik hoorde dat dit naakte wurmpje alleen achter zou blijven streek ik over mijn hart en werden het er niet twee maar drie. Roxy, Ruby en Nudy (toepasselijke naam, vind je ook niet?). Volop leven in de brouwerij hier thuis dus!
Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten