Week in Beeld #83: één grote bloemenzee, mooi weer en een super lange logeerpartij


Deze week waren Vera en Thomas vrij! Wat een geluk dat het zo'n mooi weer was (hoewel het ook wel erg zorgelijk is vind ik hoor, zulke temperaturen eind februari!).
Manlief en ik waren deze week 12,5 jaar getrouwd, alleen zou dit eigenlijk op 29 februari moeten vallen. Haha, dat ging dus mooi niet door! Toch werden we onwijs verrast met een heleboel prachtige bloemen die per post arriveerden. Gaaf hè?

Afgelopen zaterdag kwamen mijn ouders eten en zij verrasten ons met bloemen én een tegoedbon voor een vorstelijke hotelovernachting. Nu al zin in!
Omdat we laatst al samen met ons gezin een weekend weg waren geweest vierden we onze trouwdag deze week niet uitgebreid. Wel haalden we lekker Chinees eten en keken we samen een leuke film op Netflix (Isn't it romantic, aanrader!). En oh ja, naast al die romantiek hadden we ook nog flink ruzie met elkaar deze week, over een project van manlief wat een piepschuimstorm door het hele huis heen veroorzaakte (kun je je er iets bij voorstellen?😖😱😂). Gelukkig maakten we het gewoon weer snel goed hoor. Kunnen jullie kids er ook zo slecht tegen als jullie met elkaar discussiëren? Ik zal er binnenkort eens een blogje aan wijden...

Dit leuke pakketje kwam als felicitatie van een lieve vriendin en haar gezin. Superleuk: zaadjes om eetbare bloemen mee te kweken. Ik ben benieuwd 😋. Wat een verwennerij allemaal, zó lief ❤.
Met mijn ouders aten we gezellig tapas, die ik, met hulp van Vera, zelf bereidde. Met dit plankje gingen we eerst lekker borrelen, mmm...
De hond vond het voorjaarszonnetje van deze week érg fijn! Kijk haar hier eens genieten in de zon 🌞.
Op maandagmiddag gingen de kids en ik op bezoek bij mijn schoonmoeder, waar ook onze nichtjes en ons neefje waren. Dat werd een gezellige boel! De kinderen speelden de hele middag samen buiten (uiteraard met-zonder-jas 😊) en Thomas probeerde zelfs het kleine babyfietsje van ons neefje uit. Dat paste nog maar net, hahaha.
We gingen ook even naar de speeltuin en Vera hing voor ik het wist weer eens ondersteboven.
Op dinsdag moest ik gewoon werken en gingen Vera en Thomas met manlief naar de dierentuin. Hier kijkt Thomas naar een ranger die van alles uit staat te leggen. Ze hebben genoten!
Zo zag trouwens Thomas' kamer er deze hele week uit. In vakanties logeren de kids graag bij elkaar. Dit keer hielden ze dat maar liefst de hele week vol. Gezellig!
Op woensdag ging Thomas een dagje naar de zorgboerderij, waar het thema carnaval was. Hij maakte er deze leuke kleurplaat en ook nog een masker. 

Op vrijdag ging ik met de kids naar een groot tuincentrum waar een hele toffe binnen- en buitenspeeltuin is (Intratuin Duiven). Hier lijkt het alsof Thomas op een kinderboerderijtje staat, maar het is allemaal hartstikke nep 😉. We hadden een leuke dag en kwamen thuis met nieuwe laarzen voor Vera en klompen voor Thomas.

Dit weekend sluiten we de voorjaarsvakantie met een bezoekje aan Slot Loevestein af. De kids hebben een fijne week gehad! Hebben jij en/of je kinderen al vakantie gehad? En hoe was dat?
Fijn  weekend 💋💋!


Reacties

Best gelezen berichten