Week in Beeld #101: zomervakantiekriebels, zenuwen voor het ouderbezoek en véél leuke uitjes voor Vera!

Kijk eens met wat voor een prachtig kunstwerk Thomas deze week uit school kwam! Hiervan krijg je toch helemaal zin in vakantie? De kinderen moeten hier nog één weekje naar school en ik moet zeggen dat ze er inmiddels wel aan toe zijn hoor, aan zomervakantie. Volgend weekend zal ik nog alles vertellen over hun laatste schoolweek en daarna neemt deze rubriek ook even vakantie. Er zullen zeker andere nieuwe blogs online komen hoor, want ik heb een heel lijstje met schrijf ideeën liggen. Kom ik daar ook eens aan toe 😊!
Even terug naar afgelopen weekend. Op zondag ging manlief klussen bij een vriend die een nieuwe woning heeft. Aan het einde van de dag haalden Vera, Thomas en ik hem daar op en spontaan besloten we gezamenlijk uit eten te gaan. Gezellig! Vera maakte deze foto van haar cafeïnevrije cappuccino. Ze vindt dat heerlijk en voelt zich stiekem natuurlijk ook hartstikke groot met haar eigen kopje koffie 😍.
Voor Vera stonden er, naast koffiedrinken, nog veel meer leuke dingen op de planning deze week. Zo ging ze op schoolreisje naar Dippie Doe. Wat was ze van tevoren nerveus en wat had ze er zin in! Het werd een hele leuke dag, ze heeft er enorm van genoten.
Thomas was donderdag ook nerveus, maar met een hele andere reden: zijn papa en mama zouden op bezoek komen. In het verleden is het één keer gebeurd dat ze een bezoek vergeten waren en soms lijkt Thomas hier nog steeds last van te hebben. Ook dit keer was hij heel zenuwachtig en vroeg hij zich talloze malen af of ze wel echt zouden komen. Ik had zoals altijd in de dagen van tevoren WhatsApp contact met ze gehad en wist dus dat ze er gewoon zouden zijn, maar Thomas vertrouwde het toch niet voor 100%. Dan maar uit het raam turen totdat ze aankwamen... Gelukkig was dat vrij snel nadat ik deze foto maakte, en werd het een gezellig en fijn bezoek voor Thomas!

Op vrijdag was Vera vrij en deden we samen boodschappen. We doken ook even samen de Action in, waar Vera een woordenboek Nederlands-Engels kocht van haar zakgeld (op haar vorige school kreeg ze les in Engels en op haar huidige school niet meer, dus wilde ze een woordenboek om zelf woordjes op te kunnen zoeken 💝) en ik dit toffe buitenkleed. Staat gezellig zo hè?!
Daarnaast kochten we dit lieve vosje, een cadeautje voor een klasgenootje van Vera. Vandaag (zaterdag) mag ze namelijk op zijn kinderfeestje komen! Vorige week had ze ook al een feestje, een drukke maar gezellige bedoening voor haar dus. Deze keer wordt het een spionnenfeest, wat een origineel idee. Ik ben benieuwd hoe ze het zal gaan vinden!

Ondertussen gaan manlief en ik samen met Thomas iets leuks doen. Wat, dat weet ik nog niet... daarover gaan we zo direct maar eens met elkaar in conclaaf 😅.

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten