Week in Beeld #75: Gelukkig Nieuwjaar!! En... een hele fijne verjaardag plus een héél tof nieuw project!!


Allereerst allemaal de allerbeste wensen! Ik hoop dat 2019 een prachtig mooi jaar mag worden vol liefde, geluk en gezondheid. Heb je trouwens mijn jaaroverzicht 2018 al gelezen?

2019 is voor mij heel leuk gestart met een super tof nieuw project. Wat dat is? Dat vertel ik je als allerlaatste natuurlijk  (en niet vast stiekem vooruit lezen hè?)😜!
Op oudejaarsdag knutselden en kleurden we wat af, allemaal in het thema oud en nieuw natuurlijk! Het hielp goed om Thomas, die nogal bang van vuurwerk is, af te leiden van de knallen die buiten te horen waren. Uiteindelijk werd het een hele fijne jaarwisseling, maar daarover straks meer...

Eerst terug naar vorig weekend. Vera en Thomas trakteerden ons toen weer eens op een weergaloze dans- en acteershow 😃. Hier zie je de artiesten in actie!
En... we gingen een dagje naar de Winterefteling! Het was er erg druk, maar reuze gezellig. We genoten van het Sprookjesbos, de ijsbaan, de Pagode, de bootjes en nog veel meer.

Thomas durft wel over het randje te gluren hoor! Wat een uitzicht.
En wat een lief gezicht hè, deze twee samen in het bootje 😍?!
Was ik nog bijna vergeten te noemen dat Thomas tijdens al dat geknutsel van deze week ineens zijn eerste echte woordje schreef, met maar een heel klein beetje hulp van Vera. 'Billen'. Gezien zijn Surinaamse roots en prachtige achterwerk misschien best logisch als eerste woordje 😉😂…
Deze week kregen we ook nog bijzonder bezoek, Thomas' jongste zusje en haar pleegouders kwamen namelijk langs. Erg gezellig, en altijd weer zo bijzonder om alle overeenkomsten tussen die twee te zien. Ze brachten dit lieve plantje mee voor Thomas, Vera kreeg er ook eentje.
De jaarwisseling was voor zowel Vera als Thomas een spannende avond. We hadden afgesproken dat ze mochten proberen om op te blijven, voor het allereerst! En... dat lukte ruimschoots! Uiteindelijk lagen ze pas om 1.30 uur op bed 🙈. Wij redden het zelf tot 4.30 uur, een minstens net zo groot unicum 😂. De buren waren langsgekomen en dat was erg gezellig! Wat een fijn begin van 2019 zeg. Op deze foto is te zien dat Thomas Vera's handje mocht vasthouden omdat hij het vuurwerk even een beetje eng vond. Uiteindelijk heeft hij zelfs echt kunnen genieten van het uitzicht vanuit het raam van onze woonkamer. Knapperd!
En tsja... als dan alle feestelijkheden achter de rug zijn... doe ik er gewoon nog even een schepje bovenop! Op 2 januari ben ik namelijk jarig 🎉. Vorig jaar lag ik de hele dag ziek op bed die dag, maar dit jaar werd mijn verjaardag echt een feestje!
Met zelfgemaakte cadeautjes van de kinderen...
Een vers ontbijtje dat Vera voor me had klaargezet...
En super mooie cadeautjes van manlief: een kettinkje en een armbandje.

Mijn ouders namen na hun verjaardagsvisite de kids mee voor een nachtje logeren, waardoor wij met zijn tweetjes uiteten konden. Het werd sushi, want daar ben ik echt dol op! Je ziet op deze foto dat ik er echt zin in heb, ik knijp ervan in mijn handjes 😂.
Op donderdag waren de kinderen nog bij mijn ouders. Ze gingen met hen naar een musical toe, super leuk! Ik had dus mijn handen even vrij en ruimde alle kerstspullen op. Poeh, wat een klus! Ik werd een beetje weemoedig omdat deze periode van het jaar altijd zo fijn is en nu echt voorbij was. Maar door het neerzetten van andere leuke spulletjes in huis en het weer gezellig en schoon te maken vrolijkte ik al snel weer helemaal op hoor!
Op vrijdagavond bezochten we het China Lights Festival in Ouwehands Dierenpark. Echt heel erg gaaf was het, we bewonderden talloze prachtige lichtkunstwerken.

En dan nu... de onthulling van mijn nieuwste project! Van een hele lieve vriendin kreeg ik een ontzettend bijzonder en origineel verjaardagscadeau, waar ik héél erg blij mee ben: ik mag voor mezelf mijn eigen boek gaan samenstellen! Een bundeling van mijn mooiste blogs van de afgelopen jaren. De laatste dagen heb ik al zitten zwoegen op een mooie selectie, wat is het leuk om hiermee bezig te zijn zeg! Ik ben nu al ontzettend benieuwd naar het eindresultaat!!

Hoe was jullie oud en nieuw? En wat zijn je plannen voor 2019? Nogmaals: ik hoop dat het een heel fijn jaar voor jullie allemaal mag worden! 💋💋

Reacties

Best gelezen berichten