Week in Beeld #77: een verlaat kerstdiner, filmopnames hier in huis en bouwwerkzaamheden tijdens het ouderbezoek


Yesss! Het is weer tijd voor Week in Beeld! Deze week had van alles in zich: gezelligheid, ontspanning, zenuwen én een heus geheim plan. Heerlijk gevarieerd dus 😊.
Ik vertelde vorige week al dat ik een etentje met vriendinnen op de planning had staan. Ieder jaar komen we in deze periode bij elkaar voor een verlaat kerstdiner. Iedereen maakt dan een gerechtje en dat is iedere keer weer onwijs genieten! Ook dit keer hebben we super lekker gegeten en heel fijn bij kunnen kletsen ❤.
Er werden zelfs kleine cadeautjes aan elkaar uitgedeeld: één vriendin had voor iedereen een klein pannenkoekplantje bij zich en een andere vriendin was zeer creatief geweest en had theetipjes gemaakt met een mooie quote erop. Wat een verwennerij!
Zaterdagavond was het dus vrij laat geworden, waardoor ik zondag extra gemotiveerd was voor... een heerlijk chill dag! Ook Vera zag dat helemaal zitten en dus brachten wij de dag in pyjama door (en gingen we zelfs zo samen de hond uitlaten 🙈😂). Thomas had zin in wat meer activiteit en ging dus met manlief een rondje door de dierentuin maken. Ook leuk!
Maandag was een super spannende dag. Er kwam in de middag namelijk een filmploeg langs om mij te interviewen en ons gezin te filmen. Waarover?? Nou, over pleegzorg natuurlijk! Vera vond het fantastisch en waande zich een echte filmster. Thomas vond het allemaal maar spannend en wilde vooral zelf bepalen wat hij deed. Aanvankelijk had hij weinig zin om mee te doen, maar uiteindelijk werd hij erg enthousiast en kwam hij zelfs met verrassend goede ideeën. Ik hoop jullie binnenkort meer te kunnen vertellen hierover én zal natuurlijk het eindresultaat laten zien. Ik ben zó benieuwd!!
De dagen erna was ik druk met werk dus maakte ik weinig foto's. Op vrijdag trok Vera haar nieuwe trui uit de kast. Klopt helemaal hè?! Het was FRIYAY 😍!!
In de middag kwamen de papa en mama van Thomas op bezoek en vond er een serieuze bouwcompetitie plaats! Een felle strijd om wie het stevigste en mooiste bouwwerk kon fabriceren, waarbij Vera een test deed met haar föhn om te zien welk gebouw het langst bleef staan 😂. Eén en al gezelligheid en plezier dus!
Op zaterdagochtend ging ik een flink eind wandelen met de hond. Even lekker het nabijgelegen natuurlijkgebied in. Wat was het mooi zeg! En wat een rust, super fijn. De winter is écht mijn seizoen en ik geniet ontzettend van de huidige temperaturen ⛆.

Daarna was het tijd voor wat creativiteit! Samen met de kids ging ik scrapbooken. Ook maakten we met zijn drietjes een boekje voor manlief, wat we hem morgen als verrassing gaan geven. Volgende maand zijn wij namelijk 12,5 jaar getrouwd en dat moet gevierd worden natuurlijk! Daarom boekte ik stiekem een nachtje weg in een familiehotel. Over een paar weekjes gaan we dus lekker een weekendje de hort op met zijn viertjes. Ik kijk er echt naar uit en ook Vera en Thomas kunnen niet wachten. Nu nog zien of manlief er net zo enthousiast over is. Hij moet dit weekend werken dus zullen we hem ons boekje geven als hij op zondagmiddag klaar is. Spannend!

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten