Week in Beeld #52: HIEPERDEPIEP HOERA!! Wie jarig is trakteert: TOFFE WINACTIE!!


Wat een zomers weertje hè?! Inmiddels beginnen zelfs mijn melkflessen een beetje te verkleuren. Althans, zolang ik niet naast Vera of Thomas ga staan, hahaha, want die zijn inmiddels écht supermooi bruin geworden 😂😍! Zie hier het drastische verschil...
Dit is alweer de 52e editie van deze rubriek, en ik geniet er na een jaar nog telkens van om weer allerlei foto's te verzamelen en jullie een kijkje in onze week te geven. En...wie jarig is trakteert! Daarover zo meer 😀!!


Ik houd je nog lekker eventjes in spanning; eerst maar eens terugblikken op afgelopen week. Die begon met gezellig familiebezoek op zondag. De broer van manlief en zijn gezin kwamen ons huis bewonderen. We kregen deze toffe drinkflesjes van hen cadeau, wat zijn ze leuk hè?! Het werd een gezellige middag.












Nadat het bezoek vertrokken was gingen de kinderen even een rondje fietsen, waarbij Vera lelijk ten val kwam. Haar knie werd dik ondanks flink koelen en ze bleef maar pijn aangeven. Niks voor haar, net als het feit dat ze heel stilletjes op de bank lag. Toch maar even gebeld met de huisartsenpost dus voor overleg. Die stelden ons gerust: een knie breekt niet zomaar, maar kan wel flink pijn doen en zwellen omdat er allerlei pezen en banden langslopen. Koelen, pijnstilling en rust houden werd geadviseerd. De eerste twee punten waren ons al gelukt, maar rust houden bleek al gauw niet meer iets wat Vera echt nodig vond 😉. Met een stevig verbandje om haar been was de pijn ineens een stuk minder en ging ze weer lekker spelen. Dit keer met de racebaan, die ook de volgende dag nog bleef staan en waar de kids samen urenlang mee in de weer waren!

Dat gaf mij maandagochtend de kans om zó mijn dag te beginnen ❤! Eerst een rondje hardlopen, waarbij het me lukte 12 minuten achtereen te rennen. Voor anderen misschien niet veel, maar voor iemand die aanvankelijk met de tong op de schoenen hangend net één minuutje joggen kon volhouden een hele stap! Daarna nam ik een lekker ontbijtje met yoghurt en nectarine en ging ik in de tuin zitten werken. Een heerlijk begin van de week!

Kijk eens hoe prachtig Vera de tafel voor ons dekte deze week! Hier word ik echt super blij van! 

Op donderdag ging ik samen met de kinderen op stap naar een voor ons nieuwe plek: speeltuin De Leemkuil in Nijmegen. Echt een ontzettende aanrader! Er is een gloednieuw gigantisch Romeins speelfort geopend met hele hoge klimtoestellen en glijbanen. Daarnaast zijn er talloze andere speeltoestellen én een waterspeeltuin. We hadden broodjes, fruit en drinken meegenomen en hebben ons er de hele dag goed vermaakt. 




Vera maak je nergens zo blij mee als met shoppen. Speciaal voor haar had ik dat op vrijdagochtend daarom in onze vakantieplanning opgenomen. De kids mochten beiden één nieuwe zomeroutfit uitzoeken en dat werd een groot succes: Thomas koos deze toffe set bij Zeeman en Vera vond een lange jurk met een leuk hoedje erbij in dezelfde winkel. Ze was helemaal in haar nopjes 😍! Als afsluiting gingen we bij Hema iets drinken.




En dan nu....tromgeroffel 🎵🎵🎵…de grote winactie! Omdat Week in Beeld één jaar bestaat deel ik uit: jíj kunt dit leuke pakketje winnen voor jouw (pleeg)zoon of (pleeg)dochter!! Ik ga er niet teveel over zeggen, maar kan wel alvast aangeven dat het bomvol zit met super leuke dingen voor creatieve kids. Laat me in een reactie (liefst op Facebook, als je geen Facebook hebt mag het ook onder dit blogje) weten waarom jouw kind dit pakketje heeft verdiend/goed kan gebruiken/graag wil winnen. Let op: de inhoud is geschikt voor kinderen vanaf minimaal 4 jaar oud. 
Later deze week laat ik weten wie de gelukkig winnaar/winnares is!

Nou, ik ga weer verder met het vieren van deze eenjarige verjaardag 🎉🎈😉😊! 
Fijn weekend allemaal 💋💋!!











Reacties

Best gelezen berichten