Week in Beeld #172: het gaat prima met m'n goede voornemens, maar ik was wel ernstig 'coronamoe'...

Hallo, hallo, hier ben ik weer! Ik vroeg me even af waar ik deze week over zou gaan schrijven, want zoveel maken we tenslotte niet mee. Maar goed, ook dat zal best herkenbaar zijn voor velen van jullie in deze lockdowntijd. Ik kan wel melden dat het goed gaat met mijn doelen voor 2021. We zijn natuurlijk pas een maandje onderweg in het nieuwe jaar, maar toch geef ik jullie alvast een kleine update: het wekelijks wandelen gaat prima, vooral op zondagen neem ik hier de tijd voor. Ook op mijn werk probeer ik vaker met patiënten een eind te gaan lopen. Deze foto maakte ik tijdens een wandeling in het park met de hond afgelopen weekend.

Een iets minder gezond plaatje: op zondag bestelden we heerlijke pizza's. Vooral Vera is hier dol op. Mag best af en toe toch 😋?!
Oeps, nóg een ongezond plaatje! Ik had deze week een heuse 'coronadip' en ineens lag er tijdens het boodschappen doen op donderdagochtend een grote zak paaseitjes in mijn winkelwagen 😉. Een pittige werkdag op woensdag, mijn maandelijkse hormonale toestand én het zat zijn dat ons wereldje al zo lang zo klein is maakten dat ik echt even helemaal klaar was met die #%*!! ((corona. Hebben jullie dat ook weleens? Bij mij komt het met golven: de ene periode ben ik er best oké mee en kan ik zelfs enigszins genieten van de knusheid thuis, de andere periode baal ik als een stekker. Ik schreef er deze week een blogje over en dat hielp me goed. Schrijven is en blijft zo'n fijne uitlaatklep! In de middag kwam de papa van Vera op bezoek en samen zorgden ze ervoor dat er behoorlijk wat eitjes uit de pot verdwenen 😊.

Eerder deze week was er een mega groot pakket bij ons thuis bezorgd, vol met allerlei lekkernijen en leuke spulletjes voor ins huis. Maar helaas... ons adres stond dan wel op de doos, maar hij was bedoeld voor iemand in Engeland (??). Nadat mijn man het bedrijf dat het pakket had verstuurd twee keer had gebeld, haalden ze het op om het alsnog naar de juiste persoon te kunnen sturen. Als dank werd op vrijdag deze gigantische doos vol verse appels bij ons bezorgd. Super lief! En het brengt de boel weer een beetje in balans na al die pizza's en paaseitjes 😇.

Oh ja, ik was dus aan het vertellen over de stand van zaken met betrekking tot mijn goede voornemens. Ik heb geshopt 😅, maar wél tweedehands! Op Vinted vond ik deze toffe trui.
En dit gave vest. Allebei nog zo goed als nieuw en ze pasten perfect. Ik ben dus helemaal in mijn nopjes! Dit weekend gaan de kinderen weer lekker naar de manege en proberen we het daarnaast thuis zo gezellig mogelijk te maken terwijl we ondertussen heel hard hopen dat de scholen vanaf 8 februari dan toch echt weer open mogen! Want al met al vind ik dat het lastigste: dat de wereld van de kinderen zo beperkt is in deze tijd. Voor mijn man en ik gaat ons werk nog gewoon door, en ook maken wij wekelijks een 'tripje' naar de supermarkt 🎉😂. Maar voor de kinderen is het zo'n bizarre en beperkte tijd... Hopelijk wordt het dus na aankomende weer ietsje normaler voor hen. 

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten