Week in Beeld #161: klaar voor 5-12, schooltje spelen met mama en twee nieuwe blogs

Kijk eens wat een mooie herfstbloeier 🌻 er in onze voortuin staat? Geen flauw idee hoe deze bloem heet, maar ik weet wél dat ik er blij van word als ik hem zie 😍!
Deze week kwamen er een hoop pakketjes binnen hier thuis, waaronder nieuwe schoenen voor Vera en Thomas, die we bestelden bij van Haren. Vera koos voor deze stoere enkellaarsjes. 
En Thomas voor deze warme stappers. Ze zijn dus allebei helemaal klaar voor koudere en regenachtige dagen!
Van alle andere pakketjes die binnekomen zeg ik telkens dat dit "boeken voor mijn werk" zijn. Inmiddels weten de kinderen allebei al wat dit betekent: ik sla vast het één en ander in voor pakjesavond. Inmiddels ben ik zelfs al helemaal klaar ervoor!! Belachelijk vroeg, maar je begrijpt: de controlfreak in mij is helemaal blij. Ik hoor de laatste week op de radio dat wordt geadviseerd op tijd je bestellingen te doen dit jaar, dus helemaal maf ben ik toch niet 😜...
Het was een goede blogweek. Aan het begin van de week verscheen bij beroepsvereniging V&VN mijn nieuwste tekst, over een rechtszitting die ik voor mijn werk bijwoonde op paars-met-groene sokken. Voor wie het leuk vindt om hem te lezen, bij deze de link: https://www.venvn.nl/nieuws/krissie-blogt-zitting-op-sokken/
Ook voor de Club van Relaxte Moeders schreef ik een nieuwe tekst. Ik moest erg lachen toen er in de appgroep van bloggers van de Club een discussie ontstond over of het woord 'gezicht' of 'gelaat' gebruikt moest gaan worden 😂. Ik heb de tekst inmiddels ook op mijn eigen site geplaatst: https://pleegmamakloek.blogspot.com/2020/10/een-vooruitziende-blik.html
Op donderdag kwam de moeder van Vera op bezoek. Vera maakte cup-a-soup voor haar klaar en speelde hierna schooltje met haar. Ze hadden het samen erg gezellig, maar voor Vera was het ook confronterend om te merken dat sommetjes maken haar al stukken beter afgaat dan haar moeder.  We hadden er 's avonds tijdens het avondeten een goed gesprek over en dat hielp Vera om dit wat beter te begrijpen. 

Dit leuke plantje kocht ik bij Albert Heijn deze week. Voor een vriendin met wie ik ging wandelen nam ik er ook eentje mee. Wij doen eigenlijk nooit iets aan Halloween maar ik vond hem super schattig en lekker herfstachtig. 
Onze hondjes genoten ook van de wandeling. Ik word zo vrolijk van al die mooie herfstkleuren! Kan jij daar ook zo van genieten?
Op vrijdag kwam er een leuk bakpakketje binnen ter ere van de Week van de Pleegzorg. Wat een leuke attentie! Binnenkort gaan we er maar eens mee aan de slag, mmm 😋.
En met deze luie foto sluit ik deze Week in Beeld af. Dit weekend staat er, logischerwijs, weinig op de planning. Alhoewel... we gaan wel iets héél leuks in huis doen... Ik verklap nog niets, maar volgende week laat ik het resultaat zien 😊. Stay tuned!

Fijn weekend allemaal 💋💋!!
 

Reacties

Best gelezen berichten