Week in Beeld #158: een geslaagde Dierendag, lekker veel buitenspelen en Thomas weer een klein beetje jarig!

Kijk eens wat een gezellige foto van ons samen 💕! De kinderen mochten deze week voor het eerst samen gaan buitenspelen in een park bij ons in de buurt (waar je wel een stukje voor moet lopen en een wat drukkere weg voor moet oversteken, dus vandaar dat we hier nog voorzichtig mee waren). Dat lieten ze zich geen twee keer zeggen; ze gingen er diverse malen naartoe deze week, tussen de buien door. Vooral de halfpipe op en neer rennen is hun favoriet. Op deze foto zie je dat wij oudjes 👴👵😂 er ook even op waren geklommen.
Afgelopen zondag was het natuurlijk Dierendag! Met alle dieren die wij in huis hebben moest dit natuurlijk uitgebreid gevierd worden. Thomas had een stenen huisje voor zijn Afrikaanse reuzenslak gekocht en Vera verwende haar cavia's (Drumstick en Hamburger) met knaagsticks en een speelballetje. Zoals je ziet waren ze er erg tevreden mee 😍.
Natuurlijk werd ook onze lieve Kenya niet vergeten. Zij kreeg een nieuwe knuffel, een krokodil. Ze was er super blij mee en speelt er al de hele week mee. 
Vorig weekend keken we alvast twee (!!) kerstfilms, waaronder The Grinch. Belachelijk vroeg, maar ik hou ervan 😜😄.
Natuurlijk droeg ik mijn bijpassende pyjama tijdens het kijken 😂😇...
In mijn journal schreef ik een stukje over het feit dat ik merk dat ik wel weer erg vaak de nieuws-apps op mijn gsm aan het checken ben. Ik ben een beetje bevangen door 'corona-onrust' vrees ik. Af en toe mijn telefoon opzij leggen en andere dingen doen leidt gelukkig goed af. Herkennen jullie dit?
Er werden nog meer films gekeken deze week! In navolging van Vera, die tijdens haar laatste ouderbezoekje met haar vader een film keek, wilde Thomas dit ook heel graag doen met zijn ouders samen. Dus kochten we popcorn en koos hij een leuke tekenfilm uit. Ze genoten alle drie, Thomas straalde helemaal tussen hen in op de bank 💖. Hoe simpel kan het zijn hè?! Zo mooi...
Naast corona-onrust heb ik dus ook 'last' van flinke kerstkoorts 😉: deze kersttrui kwam deze week binnen! Hij is van de oude collectie van Asos en was gigantisch afgeprijsd. En dus... belandde hij al vrij vlug in mijn virtuele winkelmandje ✌.
Op vrijdagmiddag scheen het zonnetje en ging ik met de kinderen en hond nog een keer naar het park toe 😎. 
Daarna wilde Vera heel graag warme chocolademelk met slagroom drinken. Mmm! Een goed begin van het weekend. Twee dagen waarop we nog weinig gepland hebben. Even bijkomen na een drukke werkweek, dat heb ik wel nodig. 


Deze zaterdag is Thomas weer eventjes een klein beetje jarig. Hij is in de zomervakantie 11 jaar geworden en wilde nog trakteren op de manege. Dat mocht natuurlijk! Bij Paperhouse (aanrader!) bestelde ik deze leuke zakjes, waar een stuiter ei, een minispiraal en een snoepfluitje inzitten. Voor de begeleiding geven we een doos Celebrations mee. Dat wordt vast een leuk klein minifeestje voor Thomas 💝!

En met die vrolijke boodschap sluit ik deze Week in Beeld weer af. 

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten