Week in Beeld #160: resultaat van de kinderkamer make-overs, twijfels over een uitje en lijstjes om weer blij te worden

Wauw, editie 160 van Week in Beeld alweer! Het blijft leuk om te doen. Kijk Vera hier eens hard werken: vorig weekend schilderden we samen de kinderkamers. Zowel Vera als Thomas wisten precies wat ze op de muur wilden, zo leuk om te merken dat ze steeds meer hun eigen smaak ontwikkelen. Ze hebben ook echt goed meegeholpen en... het is af: beide kamers hebben een complete make-over gekregen en het resultaat mag er wezen 💖. 
Ook Thomas vond het verven heel erg leuk 👏!
Die avond vonden we dat we wel wat lekkers hadden verdiend, na al dat klussen. Onder het mom van 'support your locals' bestelden we online avondeten, onder andere bij ons favoriete sushirestaurant. Wat was dat genieten zeg 😋!
Deze foto wilde ik ook nog even aan jullie laten zien: op de zorgmanege had Thomas hele leuke onderzetters gemaakt. Hij wist precies welke onderzetter voor wie was, ook zijn juf en het meisje op wie hij verliefd is gaan er eentje krijgen na de herfstvakantie. Zo lief!
Wat een plaatje hè?! Dit is het eindresultaat van Vera's kamer. Een nieuwe kast, een nieuwe stoel, een nieuw dekbedovertrek en natuurlijk de creatief geverfde muur. Ze is er super blij mee en ik vind het zelf ook heel gaaf geworden 😍! Gelukkig is ze uit haar 'alleen-zwart-is-een-mooie-kleur-fase' 😂...
De kamer van Thomas is wat lastiger te fotograferen omdat die wat kleiner is. Op deze foto zie je een gedeelte ervan: de blauw geverfde muur, zijn nieuwe kledingkast en zijn nieuwe dekbed. Hij wilde een 'ruimte thema' op zijn kamer en daar stemden we het dekbed op af. De lamp had hij al (ooit zelf van zijn zakgeld gekocht op een rommelmarkt), hij heeft daarnaast een nieuw vloerkleed met wolken erop gekregen en hele toffe planeet-muurstickers (glow in the dark, heel gaaf!). Je snapt het al: ook Thomas is he-le-maal in zijn nopjes met zijn nieuwe kamer. 

We twijfelden er lang over, maar toch besloten we op donderdagochtend naar de bioscoop te gaan. Nu kon het nog en Thomas wilde héél graag de nieuwste Sinterklaasfilm zien. Ik ging met hem mee en Vera ging met mijn man naar een andere film. Gelukkig was het allemaal heel netjes geregeld en erg rustig, je ziet op de foto hoe ver mensen van elkaar af zitten. Thomas genoot op en top!
Op vrijdag had ik de eer om één van de drie gasten te zijn op de verjaardag van een lieve vriendin. Wat fijn om haar even te kunnen zien op deze bijzondere dag. Ik pakte haar cadeautjes natuurlijk extra feestelijk in 🎉!
Omdat ik merk dat ik de laatste tijd wat mistroostig word van alle nare coronaberichtgeving en alles wat er niet meer kan, besloot ik me in mijn journal te storten op het maken van leuke-dingen-lijstjes. Zo maakte ik een lijstje van dingen die fijn waren afgelopen week (van een lekker kopje thee tot het doen van een online escaperoom met vriendinnen, zó leuk!) en een lijst van dingen die ik vaker wil gaan doen (en die nu gewoon wél kunnen). Dat hielp gelukkig een beetje. Ik word trouwens ook heel blij van alle leuke reacties die ik krijg op mijn blogs, dus dank jullie wel daarvoor 💝!

Fijn weekend allemaal 💋💋!! 
 

Reacties

Best gelezen berichten