Week in Beeld #153: wat een week... van weer terug naar school naar wachten op de uitslag van een coronatest!

Pfff... wat een gekke week hebben wij achter de rug zeg! In deze Week in Beeld vertel ik je er alles over. Ik start met deze foto uit mijn journal, een omslag voor de nieuwe maand die is aangebroken. Omdat ik dol ben op de herfst maakte ik hem lekker helemaal in deze sfeer. Het journallen doe ik nog steeds wekelijks op dit moment en ik geniet er erg van.
Nog iets om van te genieten: kijk eens wat een boel bramen ik plukte van de struik in onze achtertuin 😍! 
Even een terugblik (haha, leuke woordspeling 😉) op vorig weekend. Samen met Vera ging ik naar de opticien, om allebei onze ogen te laten meten. Vera gaf sinds deze zomervakantie aan dat ze veraf wat wazig zag, en dat bleek te kloppen: inmiddels is ze de trotse draagster van een goudkleurige bril (zo eentje met een stalen montuurtje, super hip 😎). Ikzelf wacht nog op mijn nieuwe bril, die moest nog besteld worden. 
In de tijd dat we wachtten op het klaarmaken van Vera's bril (haar glazen waren op voorraad en dus kon de bril binnen een klein uurtje geleverd worden) gingen we even naar Zeeman toe. Daar scoorde ik een nieuwe waterkoker. Onze oude was nog niet eens zo oud, maar heel erg aan het roesten. Van dit mintgroene exemplaar word ik erg blij!

Vera kocht een nieuwe broodtrommel (die met de croissant) en 's avonds legde ik alle spullen vast klaar. Klaar voor het nieuwe schooljaar!

Oh ja, ik zal jullie nog even onze andere nieuwe aanwinsten laten zien, besteld bij SHEIN op internet. Allereerst de poster van de typemachine, die vond ik zo gaaf!

Deze poster van een achtbaan bestelde ik voor onze pretparkfanaat Thomas. Hij was er erg blij mee.

En deze sticker koos ik voor Vera. Ze vond hem "super cute" 💖😊.
Zaterdagavond gingen we met zijn viertjes uiteten bij ons favoriete sushirestaurant om de vakantie af te sluiten en om onze trouwdag te vieren (alweer 14 jaar getrouwd, wat vliegt de tijd 👴đŸ‘ĩ!). 

Op zondag was ik he-le-maal in mijn element: buiten waaide en regende het en ik stond een vers soeppie te maken. HÊÊrlijk! 

Maandag begon minder leuk... De scholen begonnen weer, maar Thomas was in de loop van de zondag begonnen met hoesten en moest dus thuisblijven. Hij was niet eens echt verkouden te noemen, maar toch, regels zijn regels. Hij was ontzettend verdrietig dat hij zijn eerste schooldag moest missen 😓. Gelukkig knapte hij heel snel op en stopte het hoesten, waardoor hij vanaf dinsdag wÊl zijn juffen, meesters en klasgenootjes weer mocht zien. Hij was super blij daarmee! 

Op dinsdagavond ging ik een vlug hapje eten met een vriendin en onze wenkbrauwen laten bijwerken. Deze foto maakte ik op het pontje op de terugweg. Er stond zo'n prachtige volle maan te shinen! Helaas is dat totaal niet te zien op de foto 😂...

Ik had het maandag al voorspeld aan mijn collega's: ik nam (zoals altijd...😕) de verkoudheid van Thomas over... Woensdagavond begon mijn gekuch en gesnotter, donderdag kwam er nog wat koorts bij. Het geplande ouderbezoek met de vader van Vera zegde ik af. Gelukkig reageerde hij heel begripvol en kon Vera in de middag even met hem beeldbellen. Na heel lang proberen om door de overbelaste telefoonlijnen van de GGD heen te komen en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan lukte het me een afspraak te maken voor een coronatest op vrijdagmiddag. Ik moest er wel een halfuur voor rijden en de kinderen moesten mee (die kon ik moeilijk alleen thuislaten en mijn man moest gewoon naar zijn werk toe) maar ik was allang blij dat ik terecht kon! De test zelf viel me trouwens echt reuze mee. Het was allemaal netjes geregeld en zo gepiept. Op deze foto kijk ik heel beteuterd, maar ik was ook wel een beetje blij hoor, want de kids hadden samen een kopje thee met honing voor me gemaakt. ZÃŗ lief  van ze💕!

Gisteravond stak ik gezellig de kaarsjes aan, om ze daarna heel snel weer uit te blazen omdat ik echt omviel van vermoeidheid. Ik sliep al voordat de kinderen in bed lagen 🙈. Inmiddels voel ik me alweer een stuk beter en wacht ik dit weekend braaf thuis mijn testuitslag af. Hopelijk kan dan maandag Êcht het gewone leven weer beginnen! 

Hoe was jouw week?

Fijn weekend allemaal 💋💋!!


P.S. Inmiddels, een paar uur nadat ik dit stuk schreef, heb ik te horen gekregen dat mijn test negatief was, whoehoe!! 

 

Reacties

Best gelezen berichten