Week in Beeld #146: puzzelkoorts, een teleurstelling voor Thomas en twee onverwachte cadeautjes!

Ja ja, je ziet het goed: ik ben inmiddels bevangen door een ernstig geval van puzzelkoorts 😅. Afgelopen week schreef ik nog dat ik 'misschien een beetje' zou gaan puzzelen in het weekend, maar dat werd 'een beetje meer'... Na het WA en Maxima fiasco hield ik het dit keer wel bij super simpele exemplaren van 250 stukjes, maar toch...
Met enige hulp van Thomas kwamen er twee puzzels af 😄. Hartstikke leuk!
En op dinsdag wachtte mij een onverwachte verrassing bij thuiskomst: mijn man bleek online een fotopuzzel te hebben besteld, met allemaal toffe foto's van mij en ons gezin. Ik weet dus al wat ik dít weekend ga doen: 500 stukjes in elkaar knallen 😉😊!
Verder rommelde ik zondag wat aan in en om huis. Zo richtte ik dit vakkenkastje opnieuw in (zie onderste plaatje rechts voor het totaaloverzicht). De letterbak tikte ik onlangs op de kop bij de lokale kringloop voor maar 3,50 euro (😱!!). Blij mee 😍.
Op woensdag had Thomas het moeilijk: een gepland bezoek met zijn twee zusjes (die ook in pleeggezinnen wonen) kon helaas onverwachts niet doorgaan. Wat was hij verdrietig. Op school uitte zich dit in boos en opstandig gedrag, wat we allemaal (gelukkig ook de leerkrachten en dus werd hij goed opgevangen) van hem kennen. In de middag ging het weer beter en in de avond was hij echt weer vrolijk. Dat had ook enigszins te maken met het feit dat zijn nieuwe schoenen (met lichtjes erin 😎💥) binnenkwamen per post. Hij is er super trots op.

Op donderdag ontving ik wéér een pakketje waarvan ik geen flauw idee had wat erin zou zitten. Dit keer bleek het een attentie van mijn werkgever, om het personeel te bedanken voor al hun inzet de afgelopen periode: een hangmat, om eens lekker te kunnen ontspannen deze zomer 🙌. Wat ben ik verwend deze week zeg!
Ik haal tegenwoordig wekelijks losse bloemen bij de bloemist, waar ik dan zelf een bos van fabriceer. Ik word er vrolijk van!

Ook Vera ervaarde trouwens behoorlijk wat spanning deze week, want zij zou horen in welke klas ze volgend schooljaar terechtkomt. Zou ze wel bij haar vrienden en vriendinnen zitten?? Ze sliep telkens erg laat en ik denk dat ze zich toch best zorgen maakte. Gelukkig kwam op vrijdag het verlossende woord: bijna de hele klas blijft bij elkaar. Vera was héél erg blij (én opgelucht!).
Op vrijdagochtend liet ik voor het eerst in maanden weer eens samen met een vriendin m'n wenkbrauwen doen. Dat was hard nodig zeg! Ik ben erg tevreden met het eindresultaat 💖.

Wat ik dit weekend ga doen heb ik dus al verklapt 😊. We gaan daarnaast ook naar mijn ouders toe en blijven daar een hapje eten.
Wat zijn jouw plannen? Fijn weekend allemaal 💋💋!!

P.S.: houd a.s. woensdag mijn blog/Facebookpagina in de gaten, want dan verschijnt er een extra blog over rapporten (herschreven voor de Club van Relaxte Moeders). Toedeloe 😘.

Reacties

Best gelezen berichten