Week in Beeld #145: van boswandeling tot autopech... en de mama van Vera kwam op bezoek, mét cadeautjes!

Er gebeurde werkelijk waar van alles deze week. En aan de andere kant ging het 'gewoon' allemaal lekker z'n gangetje. De kinderen kijken alvast uit naar de zomervakantie (hoewel ze voor mijn gevoel pas net weer terug naar school zijn gegaan 😅) en Vera vraagt zich iedere dag hardop af in welke klas ze volgend jaar terecht zal komen. Voor Thomas is dat al duidelijk: hij blijft in zijn oude vertrouwde groepje, waar hem extra ondersteuning geboden kan worden. Fijn voor hem!
Afgelopen zondag maakten we samen een mooie boswandeling 💚.
Thomas wilde graag een nieuwe route proberen en dus waagden we ons op een smal paadje met aan weerszijden hoge begroeiing. Gelukkig vonden we de bewoonde wereld uiteindelijk wel weer terug 😉...
Kijk nou eens hoe schattig: onze prinses doet niets liever dan de hele dag in de tuin liggen. Zelfs als het plaid van de bank over haar koppie waait blijft ze heel stoïcijns liggen 😂. Lekker warm wel.
Ik had pech deze week 😖! Na mijn werk wilde mijn auto niet meer starten. Diagnose: kapotte accu. Gelukkig kon ik direct achter de ANWB aanrijden naar hun garage, waar binnen no time een nieuw exemplaar in mijn auto werd geplaatst.
Eenmaal thuis stond er al een bordje pasta voor me klaar. Zoals je ziet maakten we maar eens de verschillende restjes pasta op. Houd jij ook altijd een klein beetje over van zo'n zak?
En ik ontving mijn nieuwe wasbare wattenschijfjes. Blij mee, ze werken super fijn! Hier show ik ze even; Krissie in actie 😂.
Ze zijn van Bamboozy en zitten in een mooi houdertje. Het wasnetje werd bijgeleverd, dit weekend maar eens kijken of ik ze schoon de machine uitkrijg 😊.
Op donderdag had ik een drukke dag. Eerst naar mijn werk, waar ik gefilmd werd voor een promotiefilmpje van de afdeling. Hartstikke ongemakkelijk maar ook best een leuke ervaring. Na thuiskomst lieten Thomas en ik samen de hond gauw uit. En er moest natuurlijk ook even geknuffeld worden 😍.
Vervolgens kwam de moeder van Vera op bezoek. De avond ervoor hadden we enige discussie gehad op WhatsApp naar aanleiding van vragen van haar kant over de omgangsregeling, waarbij ik haar moest teleurstellen. Gelukkig werd het desondanks toch een ontspannen en gezellig bezoek en konden we het zelfs nog even kort uitpraten. Fijn! Vera werd enorm verwend door haar mama met een heleboel toffe stickers en een kussenhoesje van haar grootste idool: Billie Eilish.

Op vrijdag deed ik boodschappen (terwijl ik  mijn nieuwe tweedehands sneakers showde 💖).
Ik kocht onder andere deze blikjes drinken. Wat zien ze er leuk uit hè?! Samen met de kinderen proefde ik ze nadat zij uit school kwamen. Inmiddels zijn ze leeg en heb ik de dekseltjes eraf gehaald. Van een vriendin kreeg ik de tip om ze als pennenbakjes te gebruiken (leuk!!), of misschien doe ik er bloemetjes in 🌸.
En dit vonden wij, en met name Vera, het allerlekkerste drankje. Aanrader!

Dit weekend staat er weinig op de planning. We gaan samen lekker een Harry Potter filmmiddagje houden en misschien waag ik me nog eens aan een puzzel.
Wat zijn jouw plannen?
Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten