Week in Beeld #138: de week waarin de wereld weer een heel klein beetje normaler werd...

De titel van deze Week in Beeld zegt het al: afgelopen week werden dingen een heel klein beetje normaler. De kinderen gingen weer naar school toe en ze speelden buiten met een vriendje en vriendinnetje. Wat waren ze allebei blij dat er weer iets meer kon! Gelukkig is deze eerste schoolweek heel goed verlopen en leken zowel Vera als Thomas zich snel aan te passen aan hun 'nieuwe normaal'. Thomas ging weer volledig naar school en Vera had, op de maandag na, halve dagen les. Terug naar afgelopen zondag. Wie mij volgt op Facebook heeft wellicht al gezien dat ik een hele fijne Moederdag heb gehad! In de ochtend werd ik verrast met presentjes op bed (waaronder deze doos vol lieve briefjes)...

 …en een super lekker ontbijtje! Zo fijn! In de middag belden zowel Vera als Thomas met hun moeders en ook dat ging heel goed. We hadden hen een knutselwerkje en cadeautje opgestuurd met de post en daar waren ze heel erg blij mee 😍.

Ook hadden we een bijzondere activiteit bedacht om op Moederdag te gaan ondernemen: een autospeurtocht (tip van een collega)! Via de website https://autospeurtocht.nl/ bestelden we een mooie route langs de Maas, we smeerden broodjes en hoppa, we gingen en route. Onderweg moesten we allerlei vragen beantwoorden en foto's opspeuren. Toen manlief en ik eenmaal een goede modus hadden gevonden tussen het navigeren en voorlezen van de vragen (want eerst moest daar even flink over worden gekibbeld natuurlijk 🙈) gingen we als een speer. Op deze manier kom je op plekjes waar je anders echt niet snel komt en dat was hartstikke leuk en mooi, een aanrader dus!

Vorige week vertelde ik al dat Vera als een malle is gegroeid de afgelopen periode. Naast nieuwe broeken had ze ook echt een grotere fiets nodig. Op Marktplaats vonden we dit mooie exemplaar en ze was er erg blij mee 💝. Helaas is er inmiddels al één band lek omdat mevrouw per ongeluk door glas heen is gereden 😅...

Afgelopen dinsdag was het de Dag van de Verpleging. Mijn man en ik ontvingen beiden van onze werkgevers een leuke attentie. Per post kwamen deze kaartjes die je in zijn geheel in de grond moet begraven: er zitten namelijk bloemzaadjes in. Super leuk 😀!
En ik werd verwend met lekkere chocolade. Mmmm!
Over mijn werk gesproken: voor V&VN schreef ik afgelopen week deze blog.
Er kwam nog meer leuke post deze week: mijn nieuwste vintage vondsten arriveerden: deze toffe voorraadblikken...
 ...en dit schatiige schaaltje. Blij mee!
Dit weekend staat er iets heel bijzonders op de planning, wat een tijdje terug nog zo normaal en vanzelfsprekend was: we gaan, voor het eerst sinds maanden, eventjes op bezoek bij mijn ouders. Weliswaar op gepaste afstand, maar wat hebben de kinderen en ik zin om ze weer te zien! Ik kocht alvast een mooie bos bloemen om ze mee te verrassen 🌸.

Hoe was jouw week? Was het ook bij jou weer eens een keertje stil in huis omdat de kinderen naar school toe waren?

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten