Week in Beeld #120: een heel tof uitstapje, kunst in huis en hieperdepiep hoera... voor mijzelf!

Zo, de kerstvakantie zit er alweer bijna op. Wat ging dat snel zeg... We hadden een fijne week met zijn viertjes. Op maandagavond gingen we naar het China Lights Festival in Ouwehands Dierenpark. Hier waren allerlei lichtbeelden te zien, het was echt super mooi! Vooral deze draak was erg imposant.
Her en der waren vuurtjes gemaakt om lekker even op te kunnen warmen. Heel gezellig. Het was een zeer geslaagd uitje wat ons alle vier betreft!
Ik deelde op nieuwjaarsdag op Facebook al de tip om met je ontvangen kerstkaarten een collage te maken. Bij deze de resultaten van het knip- en plakwerk van Vera en mijzelf 😊.
Ondertussen was Thomas ook lekker kunstig bezig: hij tekende een portret van mij. Lijkt sprekend, vind je ook niet 😂😍?!
Eerst was het natuurlijk nog oudjaarsavond. Feest! De kinderen bleven allebei op en hielden het vol tot maar liefst 01.30 uur.
Thomas is heel erg bang voor vuurwerk, maar Vera wilde wel graag naar buiten om te kijken. Met haar staken we samen sterretjes aan om het nieuwe jaar in te luiden.
En keken we naar het vuurwerk. Wat werd er weer veel de lucht in geknald zeg, pfff. Ik moet eerlijk bekennen dat ik, net als Thomas, er geen groot fan van ben. Ik ging dus ook al vrij snel weer naar binnen toe. De buren kwamen nog gezellig even borrelen en brachten lekkere appelbeignets mee. Mmmm!
De volgende dag brachten we in pyjama door, heerlijk! Nog een relax-tip: ik probeerde deze week voor het eerst een pillowspray met lavendel uit, die ik bij Etos had gekocht. Wat ruikt dat lekker zeg! Het schijnt te helpen om beter te kunnen ontspannen. Ik gebruik het zelf vooral voor de lekkere geur. Wie weet is dit iets voor lastige slapers onder jullie (of voor je kids)?
Hieperdepiep hoera! Deze week was ik jarig en mocht ik maar liefst 38 kaarsjes uitblazen. Ik werd vroeg in de ochtend al enorm verwend door manlief en de kids, die allerlei leuke cadeaus voor mij hadden. Heel gaaf!
In de middag kwamen mijn ouders op bezoek en met hen gingen we in de avond sushi eten. Zij gaven mij deze prachtige gietijzeren pan cadeau.
En er was ook nog eens verrassingsbezoek: mijn schoonvader en een lieve vriendin met haar kids kwamen spontaan langs. Ik kreeg dit mooie winterse bloemstuk cadeau, heel leuk!
Stiekem ben ik blij dat ik over twee weken nog een kerstdiner met vriendinnen hier thuis heb. Zo kan ik nog lekker even in mijn kerstbubbel blijven, ik laat onze boom dus ook nog gewoon even staan 💖, tegen alle gewoontes in. Wel ruimde ik deze week alvast de zolder op zodat de spullen straks gemakkelijk daar teruggezet kunnen worden.
Maandag start het 'gewone' leven weer, met school en werk. Gelukkig hebben zowel Vera als Thomas zin om hun juffen en klasgenootjes weer te zien. Hoe waren jullie feestdagen? Fijn weekend, en voor jullie allemaal een prachtig 2020 gewenst 💋💋!!



Reacties

Best gelezen berichten