Week in Beeld #70: één en al feestgedruis in het kader van onze bijna tienjarige!

Rara, wat staat hier? Juist: Vera heeft geprobeerd 'Happy Birthday' te noteren 😊. Dit kaartje moet ik aanstaande zondag, op haar 10e verjaardag, bij haar inleveren. Kennelijk is er een entreebewijs nodig om op haar verjaardagsfeestje te mogen komen, hahaha 😂, wat een heerlijk kind is het toch! Deze week stond al behoorlijk in het teken van haar aankomende verjaardag. Lees gauw mee hoe dat kwam en hoe dat verliep...








Eerst nog even terug naar afgelopen zondag. Met zijn allen gingen we kijken bij een boogschietwedstrijd van manlief. Hier zie je hem in actie! Ik zat die middag niet zo lekker in mijn vel na een wat onprettig WhatsApp contact met de ouders van Vera. Vanwege haar verjaardag kwamen zij woensdag op bezoek en we hadden afgesproken dat ze mee zouden gaan om Vera's paardrijles bij te wonen, super leuk! Daardoor zou dit bezoek wat langer gaan duren dan andere bezoeken. Om een lang verhaal kort te maken: dit leverde de nodige discussie op over de rest van de bezoekregeling. Dat begrijp ik natuurlijk volledig, maar soms vind ik het best vervelend en ingewikkeld om telkens weer met elkaar hierover in de clinch te moeten liggen. Dat gaf me dus even een beetje een rotgevoel, hoewel ik heus weet dat het erbij hoort en er begrip voor kan opbrengen. Heel dubbel dus.



Gelukkig hielp wat afleiding goed. Ik ging lekker een stukje wandelen met Thomas. Even een frisse neus halen. Heerlijk!





Daarna mochten de kids helpen om alle leden van de boogschietclub van een drankje te voorzien. Vooral het glazen spoelen vonden ze fantastisch. Vera besloot ter plekke dat ze later in een bar wil gaan werken 😄.













Die avond stonden de buren voor de deur met een presentje omdat we een paar dagen voor hun katten hadden gezorgd. Duitse biertjes voor manlief en lekkere chocolaatjes voor mij! Die avond proefde ik er twee, de andere twee bewaarde ik braaf voor Vera en Thomas 😇.








Op maandag stond me een fikse klus te wachten: het inpakken van alle cadeautjes voor pakjesavond. Pfff, dat is ook weer gedaan zeg 😜, wat een klus 😅. Het paste precies in al het inpakpapier dat ik had gekocht.











Oh ja, deze week veranderden we ook nog een paar dingetjes in huis. We kochten een stoer vloerkleed en twee nieuwe eetkamerstoeltjes. Kijk Vera en Thomas eens flink sjouwen 😍!














En voilà: daar ligt hij dan! Ik ben er erg blij mee ❤.
















En dit is één van de stoeltjes. Leuk hè? Ze zitten ook super lekker!
















Op woensdagmiddag vierden we, zoals ik net al vertelde, de verjaardag van Vera samen met haar papa en mama. Ze vonden het zó leuk om Vera in actie te zien tijdens haar paardrijles! Vera vond het best spannend zag ik, maar deed het hartstikke goed. Daarna gingen we met zijn allen eten bij Mc Donalds, mmm! Vera en haar ouders genoten met volle teugen en ze werd flink verwend met leuke cadeautjes. Al met al werd het gelukkig dus voor alle drie een hele mooie middag 😍, wat fijn.








En toen was het alweer tijd voor Vera om te trakteren op school. Dat deed ze op vrijdag. Voor de gelegenheid trok ze een glitterjurk, glitterpanty én glittervestje aan 💖. Ze trakteerde popcorn en hielp me met het klaarmaken van alle bakjes: ze schreef op de labeltjes of er zoute of zoete popcorn in zat. Het werd een gezellige boel op school, want ze mocht ook nog de klassen rond met chocolaatjes voor de juffen en meesters (waarvan ze er natuurlijk samen met haar vriendje en vriendinnetje ook een paar zelf opsnoepte 😂.

Deze zondag vieren we hier thuis flink feest, want dan is Vera echt tien! Wat is de tijd toch snel gegaan zeg. Ze heeft het verzoek ingediend dat ik haar vanaf dan 'tienertje' ga noemen, hahaha! Ik ga mijn best doen 😊!

Fijn weekend allemaal 💋💋!!


























Reacties

Best gelezen berichten