Week in Beeld #186: een lief filmpje, genieten van de tuin en een aanval van opruimwoede

Ik begin deze Week in Beeld met een super schattig filmpje dat Vera deze week voor Thomas maakte. Ze zit nu in een fase waarin ze zich regelmatig best een beetje schaamt voor zijn uitbundige gedrag. Maar ondanks dat ze hem vaak afwijst als hij haar weer eens spontaan een dikke knuffel wilt geven, wilde ze hem toch laten weten dat ze heel veel van hem houdt. Wat een liefde 😍!!

Kijk eens hoe leuk de Solar lichtjes in de tuin staan die ik vorige week bij Action kocht! Inmiddels heb ik er nog een extra lichtsnoer voor in de boom bijgekocht, die we vandaag hebben opgehangen. Nu is de hele stam bedekt met lichtjes. Zo gezellig!

De afgelopen weken ben ik weer lekker vaak aan het journallen. Afgelopen zondag besloot ik een pagina te wijden aan mijn nieuwste verslaving: 2e hands shoppen op Vinted 😄. Ik kreeg al een paar keer een leuk kaartje of briefje bij een bestelling, die plakte ik erbij.

Vera bracht dit geweldige knutselwerk mee vanuit school deze week. Een kat, gemaakt van een fles. Super creatief hè?!


Op donderdag wilde Thomas graag samen met mij risotto maken. Hij hielp me goed mee, maar verloor na een kwartiertje roeren toch zijn aandacht. Maar... het resultaat was heerlijk 😋.
Deze week viel er ineens verrassende post voor Thomas op de deurmat: de kinderen van een vriendin van mij maken vlogjes die hij super grappig vindt. Afgelopen weekend hadden ze een online quiz georganiseerd en...Thomas had gewonnen! Hij mocht een idee aanleveren voor een nieuwe vlog en kreeg ook nog eens de bril die vaak als rekwisiet gebruikt werd cadeau. Hij was apetrots!
Vrijdagavond keken mijn man en ik samen naar de Friends reünie. We hebben de hele serie inmiddels al wel zo'n vijf keer gekeken en het was dus super leuk om te zien hoe het nu gaat met de acteurs. Heb jij het ook gezien?





Voordat we voor de buis kropen hadden we trouwens lekker buiten gegeten in het zonnetje. Ik ben geen fan van hele hoge temperaturen, maar dit heerlijke lenteweer kan ik zeker waarderen 😎!
Vandaag (zaterdag) had ik ineens een bui van opruimwoede. En dus mestte ik de koelkast uit en maakte ik hem schoon. 

Vera werd daar kennelijk door geïnspireerd, want zij ruimde ineens haar hele kamer grondig op. Op deze foto is het nog een enorme puinhoop, maar inmiddels is alles hartstikke netjes opgeborgen.

Vanavond kijken we met zijn viertjes naar het laatste concert van The Streamers. De kinderen hebben daar zoveel zin in, ze vonden het op Koningsdag zo'n feestje dat ze toen een stuk van hun optreden mochten zien 💖! 

Fijn weekend allemaal 💋💋!!


 












 

Reacties

Best gelezen berichten