Week in Beeld #183: een heerlijke meivakantie!


Dit keer een dubbeldikke editie van Week in Beeld, met lekker veel foto's! Afgelopen week was ik vrij en deden we allerlei leuke dingen samen, zoals een wandeling maken in een prachtig bos, een heel eind van ons huis... 
Leuk dat je weer meeleest 😊.
Maar eerst nog even terug naar de week daarvoor. Toen moest ik nog gewoon werken, maar uiteraard was ik vrij op Koningsdag. Dat vierden we, net als vorig jaar, in de achtertuin met onze eigen Koningsspelen. Spijkerpoepen, koekhappen, stoepkrijten...en natuurlijk zette ik het Wilhelmus lekker hard aan, wat Vera uiterst gênant vond 😂.
Gelukkig deed ze, toen ze eenmaal over haar schaamte heen was, gezellig mee. Vooral het stoepkrijten vond ze leuk. Ze schreef deze mooie quote op de tegels: "het leven is niet zwaar, het ligt eraan wat je er zelf van maakt 💝."


Op de 30e was het tijd voor iets heel leuks: we gingen een weekendje weg! We hadden een chalet gehuurd op een camping in Drenthe, mét regendouche en een whirlpool 😍. De kinderen vonden dat laatste he-le-maal geweldig, ze zijn er verschillende keren in geweest en genoten met volle teugen.

Thomas waagde zich ook aan een duik in een iets minder comfortabel bad: namelijk het buitenbad op de camping! Brrr... 😱. Hij hield het slechts heel even vol, maar wat een bikkel hè?!

Natuurlijk hadden we allerlei boodschappen meegenomen, dus op dag 1 stond er een super lekker ontbijtje op het menu 😋.
Daarna was het tijd om de omgeving te verkennen. Een hunebed bezoeken is natuurlijk een must als je in Drenthe bent!
En een mooie boswandeling maken is natuurlijk ook hartstikke fijn. Helaas ging het wel even regenen onderweg, maar dat mocht de pret niet drukken.

De kinderen vermaakten zich prima op de camping de volgende dag, ze gingen van speeltuintje naar speeltuintje en waren zowat de hele middag op pad. Dat gaf ons tijd om een puzzel samen te maken, hoewel ik moet bekennen dat ik op een gegeven moment ben afgehaakt om een boek te gaan lezen 😄... Mijn man kreeg de puzzel wel af!

Op maandag moesten we ons huisje weer uit, maar de vakantie in Drenthe was nog niet over: we gingen langs bij ons vaste oppas-adresje, waar we al zeven jaar menig vakantie doorbrengen! De kinderen konden daar even lekker knuffelen met hun favoriete pony's en er zelfs een ritje mee maken. Super leuk en heel erg gezellig!

Op dinsdag ging ik even op en neer naar mijn werk, voor een heel goed doel: mijn vaccinatie!! Ik was héél erg blij aan de beurt te zijn (ik werk in een GGZ kliniek) en heb er tot nu toe gelukkig helemaal geen last van gehad.


Op woensdag kwam de BFF van Vera spelen bij ons thuis. De dames maakten samen een hut en vermaakten zich de hele dag opperbest. Thomas had ook een leuke dag, hij ging naar de zorgmanege toe.


Kijk eens wat een leuke tekst ik op een pakje vond deze week, hahaha! Ik was trouwens heel blij met dit pakket, want er zat een gloednieuwe laptop in 😁. Mijn oude was hoognodig aan vervanging toe en deze nieuwe (waar ik nu dus op schrijf) is heerlijk snel. Wat een verschil zeg!!


Op donderdag kwam mijn schoonmoeder een dagje naar ons toe. Met zijn allen gingen we lunchen op een terras, voor het eerst in hele lange tijd. Zó fijn 💖! 


En met deze bijzondere foto sluit ik af. Er komt binnenkort een kleintje aan... zie jij al wat ik bedoel 😇?

Fijn weekend allemaal 💋💋!!







Reacties

  1. Wynn, Las Vegas – Dr.MCD
    You are 청주 출장샵 playing for fun and entertainment. At 밀양 출장마사지 the Wynn 오산 출장마사지 and Encore elevators and the 과천 출장마사지 incredible pool poolside, every room has a unique feel for 양주 출장안마 an evening.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Best gelezen berichten