Week in Beeld #184: een mooie Moederdag, de vlag hing uit en een avond met zijn tweetjes

Ik start deze editie van Week in Beeld met dit té schattige pakketje. Ik kreeg van Thomas een beschilderde steen en dacht even dat er op de verpakking: "ma ik huil van jou" geschreven stond, maar gelukkig kon Vera me helpen en uitleggen dat er natuurlijk "mama ik hou van jou" stond. Zó lief en wat ben ik trots dat Thomas zo zijn best heeft gedaan om dit op te schrijven 😍.

Ook Vera was voor mij in de pen geklommen: zij had een super mooi gedichtje geschreven en met de pinpas van mijn man een hele grote doos Merci voor me gekocht (ze helpt me heel goed bij het leegkrijgen ervan overigens)😋💖. Wat een verwennerij!! 
Later op de ochtend hadden we geregeld dat beide kinderen met hun moeders konden beeldbellen en voor de eerstvolgende bezoekjes staan uiteraard voor hen ook alweer presentjes klaar. Het blijft een bijzondere dag...
Iets heel anders: ik ben nogal onhandig dus sneuvelt er hier thuis nogal eens wat serviesgoed. Ik had al een hele poos allerlei scherven bewaard en besloot daar afgelopen weekend maar eens creatief mee aan de slag te gaan. Het verder kapot meppen van die grote scherven vonden zowel mijn man als ik trouwens heerlijk (werkt hartstikke therapeutisch, probeer maar eens 😁)!
Dit was het eindresultaat: een vrolijk vaasje met een soort mozaïekeffect. Leuk hè?!

Op Moederdag stond er nog iets heel leuks op de planning: we gingen (heel vroeg, in verband met de sluitingstijd van 18.00 uur) uit eten op het terras! Genieten!!

Het werd mijn favoriete maaltje: sushi. Zó fijn en bijzonder dat we eindelijk weer naar ons favoriete restaurant toe konden gaan 💛.
Op woensdag stuurde mijn vader deze foto door: de vlag hing bij hen thuis uit vanwege de Dag van de Verpleging, mijn ouders wilden even laten weten dat ze trots zijn op mijn broer en mij (beiden verpleegkundige). Zo lief! Op mijn werk werd chocolade uitgedeeld aan het hele team. 

In verband met Hemelvaart waren Vera en Thomas vrij aan het einde van de week. Samen gingen ze een nachtje bij mijn ouders logeren. Mijn man en ik hadden dus een avondje alleen. We gingen kaasfonduen terwijl we naar 'I can see your voice' keken. Vooral de stukjes waarin mensen heel enthousiast super vals gingen zingen vonden we hilarisch 😂.

Vanaf maandag is de meivakantie dan echt helemaal voorbij (Thomas was afgelopen week nog vrij). Ook wel lekker: allebei de kinderen weer gewoon naar school.
Fijn weekend allemaal 💋💋!!







 

Reacties

Best gelezen berichten