Week in Beeld #179: een sportief weekend mét nieuwe hobby en... een verrassend ontbijtje!

Kijk deze boef eens: afgelopen zaterdag ging ik voor het eerst in tijden weer eens wandelen met een vriendin en Kenya mocht mee. Mevrouw besloot daar eens goed gebruik van te maken en rolde door allerlei vieze drollen (eendenpoep en zo... 😝) heen. En dus... moest ze in bad toen we thuiskwamen. Dat vond ze he-le-maal niets, vandaar dat ze erna zo beteuterd keek 😂. Gelukkig ruikt ze inmiddels niet meer naar vier volle vuilnisbakken tegelijk!

Het was trouwens heerlijk om weer eens lekker bij te kletsen, en tijdens onze wandeling maakten mijn vriendin en ik ook nog even gebruik van de sporttoestellen die we onderweg tegenkwamen. Een groot succes, zoals je ziet 😊😉.
Mijn man kreeg van zijn leidinggevende deze week een prachtige bos bloemen thuisgestuurd als dank voor zijn extra inzet van afgelopen periode. Mooi hè?!
Vorige week schreef ik al dat ik een private shopping afspraak had gemaakt samen met Thomas. We gingen naar... de Decathlon! Voor Vera kocht ik daar een nieuwe paardrij-outfit. Ze was er erg blij mee.
En voor Thomas en mijzelf....deze toffe rolschaatsen!! Eigenlijk gingen we voor skeelers voor Thomas, maar die waren helemaal uitverkocht. Toen we deze prachtexemplaren zagen moesten we ze natuurlijk uitproberen. En dat beviel zo goed dat we ze direct kochten. 
En thuis gingen we ermee op pad. Ook Vera en mijn man rolden mee op hun skeelers. Thomas en ik maakten met zijn tweetjes nog een extra grote ronde over een fijn fietspad. We moesten er een beetje inkomen, maar ik viel niet één keer en ook Thomas overleefde de tocht zonder kleerscheuren, hahaha (die scheur in zijn spijkerbroek zat er dus al langer 😅). Heel erg leuk om te doen dit!
Kijk hem eens gaan, de knapperd!
Op donderdagochtend was Thomas al heel vroeg naar beneden gegaan en had hij op de ontbijttafel een spoorbaan gemaakt, waarmee hij een boterham naar mijn plek kon vervoeren. Super grappig bedacht! 

Op vrijdagmiddag moest ik werken en pasten mijn ouders op. Vera genoot enorm van de boerenkoolstamppot die opa en oma hadden gemaakt. Ze vond het tijdens het eten té hilarisch om mij flink in te peperen dat mijn ouders echt véél beter kunnen koken dan ik, hahaha, grappig kind 😂.

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten