Week in Beeld #177: een boswandeling, een feestelijke woensdag en... voor het eerst een private shopping afspraak!

Vorig weekend waren we op zondag al vroeg op pad: we wilden graag een boswandeling maken met zijn viertjes, maar ook de drukte vermijden. Dat lukte in de ochtend prima! We wandelden ruim een uur en het was heerlijk om er even uit te zijn.
Op woensdag vierden we dat we alweer vijf jaar pleegoudervoogd van Thomas mogen zijn! Voor de gelegenheid haalden we tompouces, één van Thomas' lievelingsgebakjes. Hij straalde van oor tot oor toen hij het kaarsje mocht uitblazen, zo mooi om te zien 😍. Het blijft een bijzondere dag, waar we graag jaarlijks even aandacht aan schenken.
Op donderdag was ik vrij, en 's middags had ik voor het allereerst een private shopping afspraak gemaakt, bij... de plaatselijke kringloopwinkel! Het was een beetje jammer dat ik er maximaal 15 minuten mocht rondsnuffelen, maar ik verzamelde toch een aardige buit bij elkaar: een paaskrans, een beeldje van een paashaasje, een broodmandje, twee leuke kandelaars, een roze glazen schaaltje en een boek. Niet om te lezen, maar...
Om te gebruiken in mijn journal. En zo ziet dat er dus uit, leuk hè?! Deze pagina maakte ik terwijl de vader van Vera op bezoek was en zij samen een spannende film keken. 
Op vrijdag vierde de juf van Vera haar verjaardag in de klas, en dus nam Vera een kleinigheidje voor haar mee. Het werd een gezellige dag, ze bakte samen met haar klasgenootjes pannenkoeken en was daar super trots op. Leuk 🎉!

Dit weekend hebben wij weinig op de planning staan, maar goed, dat hoort er (helaas nog steeds) bij in deze coronatijd... 

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten