Week in Beeld #162: winterse sferen in huis, een fijne herfstwandeling en... een minifeestje met frietjes!

Wie mij al een tijdje volgt weet dat ik dol ben op de herfst, de winter en... Kerstmis! Vorige week vertelde ik al dat we hier thuis iets heel leuks zouden gaan doen, en in deze Week in Beeld vertel ik jullie eindelijk wat dat dan was...*tromgeroffel*...
Táádáá: ons kerstdorp staat!! Vorig weekend haalde ik alle dozen van zolder en samen met Thomas bouwde ik dit winterse geheel op. Belachelijk vroeg natuurlijk, maar nu wel zoveel thuis (moeten) zijn vind ik het heerlijk om het extra gezellig te maken 🎄. 
Thomas is, net als ik, dol op kersthuisjes. Hij kan er geen genoeg van krijgen. Vorig jaar had hij een eigen kerstdorp op zijn kamer, dit jaar wilde hij een "XXL kerstdorp" maken door onze huisjes samen te voegen tot één geheel. Wat is het leuk geworden hè?!
Nog zo'n fijn winters plaatje: deze week moesten we voor het eerst (een klein beetje) krabben ⛄. Vera baalde er als een stekker van, want zij is altijd bang om te laat op school te komen (wat nooit gebeurd, maar het zit nu eenmaal in haar hoofd 😅). Maar zoals je ziet had ik er schik in 😄.
En Thomas wilde mij ook graag even helpen.
Op donderdagmiddag stond er eigenlijk een bezoekje met de zusjes van Thomas op de planning, maar wegens de verscherpte coronamaatregelen kon dat niet doorgaan. Daarom gingen we met zijn drietjes, plus hond, een lekkere boswandeling maken. Wat was het mooi zeg 🍁!
Vera is dol op fotograferen. Ze heeft vaak super leuke en creatieve ideetjes en maakt erg mooie foto's, waaronder deze, van onze rennende Kenya 💖.
En dit herfstige kiekje van mij vond ik ook aardig gelukt. Knap van haar!
Aan het einde van de week vierden we hier thuis een spontaan minifeestje met friet en milkshakes 🍟 ter ere van Thomas z'n vooruitgang op school. Hij vertelde namelijk enigszins verbaasd en met veel trots dat hij alle doelen op zijn huidige niveau al heeft behaald. Hij volgt ZMLK onderwijs en is vaak erg onzeker over zijn eigen kunnen. Dat hij nu zo blij kon zijn met zijn eigen prestaties was dus wel een feestje waard (en eerlijk toegegeven: wij hadden geen zin om te koken, dus dat Thomas frietjes wilde eten kwam ons stiekem ook héél goed uit 😉😂). 

Fijn weekend allemaal 💋💋!!
 

Reacties

Best gelezen berichten