Week in Beeld #144: van vreselijke hitte tot verwennerij tijdens het ouderbezoek

Wow, deze Week in Beeld zit echt bomvol zeg! Ik maakte een hoop foto's de afgelopen dagen. Van allerlei kleine dingen en leuke gebeurtenissen. Fijn dat je (weer) meeleest 😊!
Allereerst kom ik terug op afgelopen weekend. Zoals ik toen schreef waren we begonnen met een enorm moeilijke puzzel. En dit... is het eindresultaat 😂. Alex en Max glimlachen wel, maar hebben geen neus en ook hun lijf ontbreekt. Dit was toch echt wel een beetje té ingewikkeld voor me...
Ieder jaar wil Thomas zijn grote bos met zwarte krullen kwijt als er warm weer aankomt. Daarom gingen we afgelopen weekend aan de slag met de tondeuse.
Daar liggen ze dan hoor, de krullen 😆. Thomas is klaar voor de zomer met zijn nieuwe korte coupe!
En zondag...was het natuurlijk Vaderdag. Samen met de kinderen maakte ik een uitgebreid ontbijtje klaar voor mijn man. Hun cadeautjes zetten we er alvast bij. Vera had die van haar in een kerstcadeautasje gedaan, hahaha 😄.
Kijk eens wat een leuke cadeaus! Van Thomas kreeg mijn man een lief tegeltje en een cd met allemaal 'papaliedjes' erop, en van Vera een peer van klei, omdat hij 'zo'n toffe peer' is 😍. De vader van Thomas stuurden we per WhatsApp een mooie foto van hem op (Thomas gaf hem zijn Vaderdagcadeau al tijdens het vorige bezoekje), en Vera ging beeldbellen met haar vader aan het einde van de ochtend.
Even een leuk fotootje tussendoor... samen lekker stoepkrijten in de tuin 💕.
En ondertussen ruimde ik wat keukenkastjes op. Dat vond ik ook wel een foto waard (want zo vaak gebeurt dat namelijk niet 😉🙈).
Wie mij al langer kent weet dat ik een echt wintermens ben. Deze hete temperaturen zijn aan mij dus niet besteed. Toch maakte ik er deze week natuurlijk het beste van. En met een ijsje tussendoor op mijn werk (waar het best heel heet kan worden) hield ik het prima uit 😋.
Samen met mijn man en Thomas keek ik deze week naar een stukje van de voorlopig laatste persconferentie over de coronacrisis. Fijn dat er steeds iets meer kan, hopelijk lukt het om alles op deze manier goed onder controle te houden.
Op donderdagochtend werk ik nog altijd meestal thuis. En dit is daar een voordeel van: een extra lekkere lunch kunnen maken voor jezelf! Dit keer bakje ik een eitje met een plakje kaas erop. Mmmm.
Op donderdagmiddag kwam de papa van Vera op bezoek. Kon ze hem mooi haar Vaderdagscadeautje geven! Van hem kreeg zij ook een verrassing, namelijk deze draadloze oortjes. Ze is er super blij mee!! Voor Vera hebben we vaste cadeau momenten met haar ouders afgesproken, namelijk aan het einde van het schooljaar en met haar verjaardag. Kleding of iets lekkers kunnen ze uiteraard altijd voor haar meenemen tijdens andere bezoekjes, maar we merkten dat Vera alleen maar oog had voor presentjes zoals speelgoed etc. tijdens de bezoeken toen we deze afspraken nog niet hadden. Nu het op deze manier loopt ligt de focus op het echte contact tussen haar en ouders en dit werkt voor alle partijen goed. Hebben jullie ook dit soort afspraken of helemaal niet?

En toen was het alweer vrijdag. Samen met de kinderen ging ik naar een natuurzwembad in de buurt. Lekker, zo'n verkoelende duik! We bleven er tot vroeg in de avond en aten frietjes daar. Onderweg naar huis ging het regenen. Wat een goede timing!

Dit weekend staat er weinig op de planning. Misschien waag ik me nog een keer aan een puzzel 😜. Wordt vervolgd... tot volgende week!

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten