Week in Beeld #142: knutselen voor Vaderdag, mijn ouders op de camping in de buurt en een ouderbezoek met een enorme driftbui...

Joehoe, daar ben ik weer! Deze week knutselden we alvast voor Vaderdag. Vera en Thomas beschilderden deze toffe fotolijstjes voor hun vaders en daarna plakte ik er foto's van hen op. Deze cadeautjes geven ze beiden aan hun papa tijdens de eerstvolgende bezoekjes.
Kijk, dit is het eindresultaat geworden. De bovenste is van Vera, de onderste van Thomas. Leuk hè?! Thomas' vader ontving hem deze week al en hij was er heel erg blij mee 💝
Dit toetjes nam mijn man deze week mee uit de supermarkt. Kwark met tompoucesmaak, hoe bedenk je het! Ik dacht dat het super zoet en dus niet lekker zou zijn, maar het is echt een aanrader moet ik zeggen 😋.
Vanaf afgelopen woensdag stonden mijn ouders op een camping bij ons in de buurt. 's Avonds na het eten ging ik er met Thomas even heen om gezellig samen een kopje koffie te drinken. Een stel kippen plus een haan scharrelden om de caravan van mijn ouders heen.
Op donderdagmiddag stond voor Thomas weer het eerste ouderbezoekje sinds lange tijd gepland. Samen met zijn jongste zusje en haar pleegmoeder ontmoetten we zijn ouders in een speelbos. Een ideale plek om af te spreken! Helaas waren er ook wat oudere jongens aan het spelen en zij claimden een vlot over het water waar Thomas en zijn zusje ook graag een keertje op wilden. De jongens lieten zich niet aanspreken en werden steeds heftiger in hun gedrag en uitspraken, dus liepen we maar verder. Thomas was echter zó teleurgesteld dat hij niet op het vlot kon, dat hij een enorme driftbui kreeg. Vervolgens kwam hij daar niet goed meer uit. Te druk en teveel mensen om hem heen. Pas in de auto werd hij weer rustig. Geen leuke afsluiting van het bezoekje dus, maar gelukkig waren ouders begripvol. In de avond had ik nog even contact met ze via WhatsApp.

Op vrijdag kwamen mijn ouders bij ons thuis eten in de tuin. Ik maakte een lekkere macaronischotel. Ze namen deze toffe vaas voor me mee. Ik ben er super blij mee!
Inmiddels staat er een mooi bosje veldbloemen in te pronken 😍. Op zaterdag maakten we met zijn vieren een fijne fietstocht naar de camping waar mijn ouders stonden om er even op de koffie te gaan. Zondag gaan ze weer naar huis toe. "We hebben elkaar zelden zo vaak in één week gezien," grapte mijn vader. Nou ja, we hadden natuurlijk ook nogal wat verloren tijd in te halen 😉.

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten