Week in Beeld #141: oogst uit eigen tuin, pech voor Vera en een oerlelijk beeldje...

Deze Week in Beeld is lekker vol! Het was een prima weekje. Afgelopen weekend kwamen mijn ouders even langs en lunchten we samen in de tuin. Ze namen deze mooie bloemen voor ons mee 💝.
Op zaterdag deden we voor het eerst weer eens een rondje dierentuin. We hebben een abonnement en reserveerden een tijdslot wat later op de dag. Het was niet druk en afstand houden lukte dus prima. Kijk nou eens hoe schattig, die zwemmende jonge ijsbeertjes! Moeder ijsbeer was hun gestoei en geklier op een gegeven moment echter helemaal beu en mopperend (althans dat leek zo 😂) ging ze het water uit. Heel herkenbaar, toch 🙈?!
Kijk eens, Thomas had de eer om het allereerste radijsje uit onze moestuin te proeven. Lekker, maar wel " heel erg pittig", luidde zijn recensie.
Samen met mijn man maakte Vera deze cupcakes. Ze zien er niet uit maar waren wel erg lekker. We hadden nog chocolade paaseitjes over en die mixten ze geraspt door het beslag heen. Mmm 😋.
Terwijl ik aan het werk was zou manlief de loodgieter bellen in verband met onze hardnekkig lekkende douchekraan. Maar eigenlijk was hem dat de eer te na, en gelukkig maar. Tussen de bedrijven door ontving ik namelijk deze foto op mijn gsm: mijn man had zelf een nieuwe kraan geplaatst. Super fijn!!

Op dinsdagmiddag kwam Vera´s ´beste BFF´ spelen. De dames gingen samen buiten skateboarden. Helaas kwam Vera lelijk ten val en kneusde ze haar pols. Gelukkig hielp een drukverbandje goed tegen de pijn. Inmiddels gaat het alweer stukken beter.
Thomas ontdekte deze week Spotify. In de avond bouwde hij een feestje van in de woonkamer, samen met zijn favoriete muzikanten: de Snollebollekes! Van links....😆😂 naar rechts... Ik vrees dat de buren eventjes moesten meegenieten 🙉.
Al jarenlang wilde ik er eentje, en deze week kwam de bestelling eindelijk binnen: mijn naamketting. You love it or hate it, ik ben er in ieder geval super blij mee!
Vera bofte ook deze week: haar moeder kwam voor het eerst in een hele poos weer op bezoek én nam dit toffe zomerjurkje voor haar mee. Lekker fel kleurtje 😎. Na een kopje thee gingen ze samen tekenen en knutselen en het werd een gezellige middag.
Op vrijdagochtend ben ik altijd vrij en zijn de kinderen op school. Even tijd voor mezelf. Deze vrijdag bezocht ik voor het eerst de grote vestiging van de lokale kringloopwinkel en ik slaagde er heel goed: seventies borden met vakjes (was ik al heel lang naar op zoek), een houten speculaasvorm met trein erop, twee kleine Blond bordjes, een rieten windlicht voor in de tuin en als bonus een te schattig beeldje van vier kleine poppetjes en een tof geel kannetje. Goede vondsten, vind je ook niet!

Oh ja, deze scoorde ik ook nog: een té lelijk beeldje van een ezel met karretje. Voor mijn vader, die dit weekend jarig is en dol is op zijn twee ezels. Hoe toepasselijk! Hij krijgt daarnaast een nieuwe koekenpan en een tegoedbon voor één van zijn favoriete restaurants. Deze zaterdag verrassen we hem ermee 💝.

Dit waren ze alweer, alle foto´s van deze week. Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten