Week in Beeld #124: gemaskerde zondag, een verrassing van Vera en een feestelijk weekend!

Vorige week zondag zag ik de kinderen bijna alleen maar gemaskerd, hahaha! We bezochten mijn zwager en zijn gezin en daar werden de Star Wars maskers uit de kast gehaald. Staat ze goed hรจ?! Dit is Vera samen met รฉรฉn van onze nichtjes ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž. Stoere meiden.
Als afsluiting van die week maakten we het onszelf gemakkelijk en aten we voor een keer bij restaurant 'De Goude Bogen' ๐Ÿ˜‰. Daar vond Thomas wรฉรฉr een masker ๐Ÿ˜‚. Wat is hij een schattig beertje zo ๐Ÿ˜.
Nog meer mysterie: deze week vonden wij 's avonds dit doosje op ons hoofdkussen. 'Voor mama en papa, samen openmaken', stond erop geschreven.
We vonden een lief briefje en allerlei kleine steentjes en beeldjes erin. Dat bleken gelukssteentjes en -poppetjes te zijn. Zรณ schattig. Dat is echt typisch Vera: op onverwachte momenten laat zij graag haar liefde voor ons zien met een verrassing. Heel speciaal en ontzettend waardevol ๐Ÿ’!
Deze week moest ik naar de tandarts voor mijn eerste kroon ๐Ÿ‘ธ. Vera was vrij vanwege een studiedag en mocht bij mijn schoonmoeder blijven terwijl mijn gebit onder handen werd genomen. Daar was ook ons kleine neefje, waarmee ze de hele ochtend zoet was. Ze hielp hem met badderen, keek samen met hem naar 'Paw Patrol' en las hem boekje na boekje voor. Heel lief, ze genoot er enorm van.
Op vrijdag was het 'tostidag' op de school van Thomas: hij mocht samen met zijn meesters tosti's bakken voor zijn klasgenootjes en hemzelf. Dat vindt hij altijd helemaal geweldig! Vera was, zoals altijd op vrijdag, al vroeg uit. Samen met haar dook ik even de stad in voor wat boodschapjes. We sloten het shoppen af met een lekker gebakje en een kopje koffie: voor haar een decafรฉ en voor mij een gewone cappuccino. Gezellig รฉn lekker, mmm ๐Ÿ˜‹.
Op zaterdag was het feest ๐ŸŽ‰. De zoon van een lieve vriendin werd alweer 16 jaar oud! Wat gaat de tijd toch snel ๐Ÿ‘ต. Vera en Thomas waren helemaal in hun nopjes dat ze mee mochten naar zijn feestje, wat in de avond gevierd werd. Dat vinden ze altijd zo ontzettend stoer, een 'avondfeestje'. We kochten bij Jamin een chocolade voetbalschoen voor deze grote jarige, gaaf is 'ie hรจ?

Fijn weekend en alvast een mooie week gewenst allemaal ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹!!

Reacties

Best gelezen berichten