Week in Beeld #96: een nieuwe buitenkeuken, naar de dierentuin, lastige dagen voor Vera en... een extra mama aan tafel


Wie deze rubriek vaker leest weet dat ik soms horendol kan worden van alle creatieve (lees: troep veroorzakende) plannen van mijn man. Maar... soms heeft hij ook uitermate goede ideeën! Zo fabriceerde hij afgelopen weekend eigenhandig deze prachtige 'buitenkeuken'. Tof hè?! Ik ben er super blij mee!!
Meteen een goed excuus om de barbecue weer eens aan te steken 😋. Gezellig! Als toetje doopten we marshmallows in gesmolten chocolade, mmmm. Vooral Vera vond dit super lekker.
Op zondag was het echt stralend weer en gingen we een dagje met een vriendin en al onze kids naar de dierentuin. We hebben er allemaal volop van genoten!

Op maandag en dinsdag was Vera vrij in verband met studiedagen van de leerkrachten. Ze had het er enorm lastig mee, want juist deze week zat ik van 's ochtends tot en met 's avonds propvol met werkafspraken en ze zou mij dus weinig gaan zien. Aangezien Thomas vorige week vrij was geweest en met ons beiden was gaan lunchen, stak haar jaloezie even enorm de kop op. Nadat alle frustraties en verdriet er met veel geluid uit waren gegooid bedacht ik samen met Vera een leuk uitje voor ons samen op Tweede Pinksterdag. Dit fijne vooruitzicht gaf haar genoeg houvast op haar vrije dagen.

Maandag begon ik mijn werkweek met deze heerlijke versnapering tijdens een teamdag in het mooie 's Hertogenbosch. Ik had mijn ontbijt wel over kunnen slaan 🙈. Het werd een goede dag die me veel stof tot nadenken over mijn functie en huidige werkplek heeft gegeven.
 En dan maken we, hoepla, een klein sprongetje naar de donderdag: samen met een vriendin liet ik mijn wenkbrauwen weer eens flink opknappen, haha, ze zijn weer zichtbaar hoor 😏!
Die middag stond er een bezoekje met de mama van Vera op de planning. Omdat Vera had aangegeven het gezellig te vinden als zij weer eens zou blijven eten, hadden we haar uitgenodigd voor het diner. We aten lekker buiten. En omdat het best een feestje is als je mama komt eten, kozen we voor een extra speciaal toetje!

Op vrijdagmiddag vertrok ik na schooltijd met Vera en Thomas naar mijn ouders om daar de verjaardag van mijn vader te gaan vieren. De kinderen en onze nichtjes hielpen de hele avond mee in de bediening en ze waren zo enthousiast dat in een rap tempo het ene na het andere drankje geserveerd werd en de hapjes maar bleven rondgaan 😂. Omdat alle kleinkinderen gezellig bleven slapen, sliep ik samen met de hond in de caravan van mijn ouders. Kenya bedacht zich geen moment en nestelde zich heerlijk bij mij op bed, ze vond de harde wind vast een beetje eng (de caravan ging er helemaal van heen en weer!). In de ochtend werd ik wakker met de regen op de ramen...wat een vies weer zeg...

Heb jij nog leuke Pinksterplannen? Vera en ik gaan maandag dus gezellig een dagje op stap, maar daarover volgende week meer! Fijne dagen allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten