Week in Beeld #72: van ontbijt op bed tot heerlijk hysterische kersttaferelen!

Ho, ho, ho... daar ben ik weer! Je merkt het al: ik ben helemaal in kerstsfeer 🎄🎅🎇!! Mocht je een grote hekel aan kerstmis hebben, stop dan gauw met lezen, want de kersthysterie druipt van deze editie van Week in Beeld af 😂. U bent gewaarschuwd...😉
Afgelopen zondag begon heel relaxed, met een ontbijtje op bed voor Vera, Thomas en mij. Manlief moest al vroeg gaan werken en wij kropen met zijn drietjes nog even in ons grote bed, waar we genoten van broodjes en mandarijntjes. Met... een kerstkoekje erbij 😋. Ik zag ondertussen op Facebook een filmpje van Intratuin Duiven voorbijkomen, en toen de kids dit zagen waren we het er direct unaniem over eens: hier wilden we naartoe!!



Zo gezegd, zo gedaan. We vertrokken op tijd om de ergste drukte voor te zijn. Dat was maar goed ook, want toen wij wegreden stond er een file vanaf de snelweg tot aan het tuincentrum 🙈. Toen wij er waren was het goed te doen met de drukte. Wat een tof tuincentrum is Intratuin Duiven zeg! Heel erg groot en met een prachtige kerstshow. We keken onze ogen uit, vooral het mega grote kerstdorp en de rolbaan omringd door lichtjes waren een grote hit. Héérlijk 🎄!


Terwijl ik rustig wat dronk leefden Vera en Thomas zich uit in de grote binnenspeeltuin bij het restaurant. Daarna liepen we weer verder. Ik scoorde deze mooie kerstster met een hele gave pot erbij 💖.














De rest van de zondag luierden we op en rond de bank. De hond vond dat ook een puik plan en keek zelfs enigszins beledigd op toen ik haar per ongeluk wakker maakte doordat ik een foto van haar nam.














Het was krabben geblazen deze week hè?! Manlief leefde zich uit op de voorruit van mijn auto. Mijn bakkie kan zo meedoen in een Cars film, vind je ook niet 😉?















Op mijn werk werd de kerstsfeer ook flink in mijn gezicht gewreven, want alle kerstpakketten stonden op mijn gesprekskamer uitgestald, hahaha 😄.











Op donderdagmiddag kwamen de papa en mama van Thomas op bezoek. Gezellig! Thomas had niet zo'n beste dag op school gehad. Vanwege allerlei dingetjes was het erg vol en druk in zijn hoofd en dat leidde tot een hoop frustratie. In overleg met zijn juf besloten we dat hij op vrijdag thuis zou blijven om wat tot rust te komen. Hopelijk gaat het komende week beter, hij is zó ontzettend toe aan vakantie! Merken jullie dat ook aan jullie kids?


Gelukkig verliep het ouderbezoek heel goed. Thomas en Vera speelden samen met Thomas' ouders spelletjes, waaronder Monopoly Junior. Er werd flink valsgespeeld kan ik je vertellen 😊!
Op vrijdag was Thomas dus de hele dag bij mij. Samen deden we even de weekendboodschappen. In de Albert Heijn troffen we dit gezellige kersttafereeltje aan. Thomas ging natuurlijk even bij het 'kampvuurtje' zitten, lekker warm hoor 😉🔥.









We kochten ook nog wat kerstcadeautjes voor familie en de vrijwilligers op mijn werk. Dat ziet er gezellig winters uit zo, hè?! ☃















De kerstkaarten heb ik inmiddels ook geschreven, vandaag gaan ze op de post! Steeds minder mensen sturen kaarten merk ik. Ikzelf, als echte kerstfanaat, blijf echter stug volhouden hoor 🌟. Ik vind het gewoon zo leuk!!










Tot slot nog één kerstige foto. Met dit super lieve pakketje kwamen onze buren vrijdagavond aanzetten. We zorgen regelmatig voor hun katten en dat vonden zij een bedankje waard. Echt heel erg leuk 😍. Het werd direct een gezellig avondje, want de buurvrouw had hulp nodig met het maken van kerstplacemats voor haar werk. Vera en Thomas knutselden lekker mee! Na afloop leek het alsof Gerard Joling en de rest van de Toppers collectief waren ontploft in mijn woonkamer: glitters overal 😱😂💥… De buurvrouw voelde zich hartstikke schuldig maar met behulp van de stofzuiger was de ergste schade zo weer verwijderd. En ach... een sparkly and shiny vloer past helemaal bij deze tijd van het jaar, toch? Nadat de kids op bed lagen keek ik een heerlijk zoetsappige kerstfilm, ik was immers behoorlijk in de kerststemming gekomen door al die glitters 😄.



En nu... nog één weekje werk en school en dan... twee weken vakantie! Ik kijk er enorm naar uit, het was een drukke en intensieve periode, vooral op het werk. Nog even door buffelen dus en dan lekker genieten met elkaar. Fijn weekend allemaal 💋💋!




Reacties

Best gelezen berichten