Week in Beeld #69: wat zat er in de schoentjes, heerlijke koekjes bakken, een nieuwe bril en... een gezellig kinderfeestje!


Kijk Vera eens in actie! Deze zaterdag vierden we alvast haar kinderfeestje, omdat ze volgende week tien jaar wordt. Op haar verzoek gingen we bowlen, super leuk! Zo meteen vertel ik er nog veel meer over, eerst maar eens terug naar afgelopen weekend...













Want toen werden natuurlijk de schoenen gezet hier in huis! Vol spanning denderden Vera en Thomas op zondagochtend de trap af, zouden 'ze' geweest zijn?? Ja hoor, er lagen pakjes en wat lekkers klaar (een megagrote chocolademunt 😋). Beiden waren ze helemaal in hun nopjes met hun flow ring, waar ik eerder al eens over vertelde in mijn blog met tien budget Sint tips. Daarnaast kregen ze allebei een leuk tijdschrift cadeau. Vera een meidenblad en Thomas één van Lego Friends.









Op maandagmiddag gingen we koekjes bakken, uit de pot die ik via de post van een lieve vriendin had ontvangen toen ik ziek was. Vera wilde het deeg wel kneden, kijk haar eens goed bezig zijn 😃!














Daarna gingen we alle vier aan de slag met vormpjes. Het was wel moeilijk om van het heerlijke deeg af te blijven hoor 🙈!










Taaadaaa… dit is het eindresultaat!! De koekjes waren echt super lekker, mmmm!
















Eerder deze week kon je op mijn Facebookpagina al lezen over Vera die hele verhalen had geschreven over ons (pleeg)gezin. Zó knap van haar, je snapt dat ik super trots ben natuurlijk!! Bij deze nog een stukje:
"als de pleegezin goed voor je zorgt mag je blijven en ik mocht blijven en von ik leuk dat ik mocht blijven en mijn broer mocht ook blijven die was ook blij ik ben blij met mijn gezin en soms ook niet". Geweldig toch 😃😊😍?!









Aan het einde van de week kon ik mijn nieuwe bril ophalen, hoe vinden jullie hem? Ik ben er heel erg blij mee en zie alles weer super scherp 💖😎!
















In onze tuin liggen een heleboel blaadjes die van onze bomen zijn gevallen. Ik veegde ze op een grote hoop en toen... maakte Kenya de hond er een heerlijk nestje van voor haarzelf. Ze ging er middenin liggen slapen. Schattig hè?!









Op vrijdag ging ik met een vriendin ontbijten bij de HEMA. Niet te geloven wat je daar voor 2,50 krijgt zeg! Het werd een erg gezellige ochtend.











Ik scoorde er ook nog deze toffe piek. Blij mee!

















Zoals beloofd nog wat leuke foto's van Vera's kinderfeestje. Uiteindelijk vierden we het samen met 2,5 klasgenootjes. Huh?! Hoe kan dat? Nou, dat zit zo: op de uitnodiging stond dat het om 12 uur zou starten, maar Vera had blijkbaar zelf op school per ongeluk gezegd dat het om 14 uur zou beginnen. De ouders van één van de genodigden hadden niet goed op de uitnodiging gekeken en waren van 14 uur uitgegaan en dat jongetje kwam dus veel te laat, waardoor hij alleen nog het staartje van het feestje meemaakte. Jammer 😕! Ondanks mijn herhaaldelijke verzoek hadden de ouders nog niet hun telefoonnummer aan me doorgegeven, waardoor we ze niet konden bellen. Gelukkig vatte het ventje het zelf sportief op, ik vond het zo sneu voor hem! En Vera? Die had een super gezellige middag en ze genoot met volle teugen van het bowlen, spelen en de cadeautjes die ze kreeg. En dat is het belangrijkste natuurlijk!

Deze kleine wedstrijdbekertjes en medailles deelde Vera aan het einde van haar feestje uit aan haar klasgenootjes.









Volgende week vieren we haar 'grotemensenfeestje'. Eerder deze week kon je al mijn 10 meest bijzondere herinneringen van de afgelopen tien jaar lezen. Wat ben ik toch blij dat ik voor twee van die kanjers mag zorgen zeg! In dit soort periodes ben ik daarvoor extra dankbaar 💕.

Tot volgende week! Fijn weekend nog 💋💋!












Reacties

Best gelezen berichten