Budget Sint-tips: tien toffe cadeautjes onder de tien euro!

Zie ginds komt de stoomboot...🎵,  ja dames en heren, over een paar weken vaart Sinterklaas alweer onze kant op 🚢! Wat is dit toch altijd een leuke, spannende (én prijzige 😉) tijd van het jaar … Zoals jullie wellicht weten ben ik nogal een planner en vind ik het super leuk om op cadeautjesjacht te gaan. Ook dit jaar ben ik er dus weer op tijd bij geweest om de meest toffe koopjes te kunnen scoren. En ik dacht, wellicht hebben jullie ook wel iets aan mijn tips! Bij deze deel ik ze dus; van schoencadeautje tot pak-voor-in-de-zak: tien cadeau ideeën onder de tien euro. Alle cadeautjes komen bij Action vandaan (nee, dit is geen gesponsord blog, het is gewoon puur toeval dat ik daar al deze leuke items tegenkwam en ze in mijn karretje heb gemikt) en de schoencadeautjes liggen qua prijs VER onder de tien euro. Inmiddels liggen de cadeautjes hier trouwens goed verstopt op zolder, want zowel Vera als Thomas zijn nog altijd zeer gelovend in de goedheiligman. Oké, ik zal jullie niet langer in spanning houden, hier zijn ze dan:



Ik begin bij de schoencadeautjes. Allereerst dit leuke setje: een mini notitieboekje met een mooie pen met 100% echte nep diamant er bovenop. Super cute, zou Vera zeggen 😂!













Ook een harstikke gaaf schoencadeautje: een Flow Ring. We hebben er al menig YouTube filmpje over voorbij zien komen hier thuis, ik denk dat dit dus zeker in de smaak gaat vallen.














Oké, hier heb ik dus zelf niet zoveel mee, maar Vera vindt zo'n fluffy sleutelhanger helemaal het einde! Lekker zacht en aaibaar 😻.










Ook in de categorie sleutelhangers: ik vond deze leuke hanger met drie kleine lipglossjes eraan. Tof voor de wat oudere kids die toch nog graag hun schoen zetten (en wees eens eerlijk, wie doet dat nu NIET graag??!).













Hmmm, van dit cadeautje ga ik waarschijnlijk heel veel spijt krijgen, want slijm maken schijnt zóveel troep te veroorzaken!! Maar ach, een beetje glitter in huis hoort erbij in de decembermaand, vind je ook niet 😉😝?













Zo, tot dusver de schoencadeautjes. Over naar de grotere items! Deze klok gaat Vera zoooo gaaf vinden. Wederom met echte nep diamanten. Goed om haar 'klokkijkskills' verder mee op te krikken, dus ook nog eens educatief verantwoord 😉…










En hier gaat Thomas héél erg blij van worden: houten bouwblokken, een soort Kapla maar dan veel voordeliger. Hij is gek op bouwen, ik ben nu al benieuwd naar zijn eerste creatie 🏠 🔨!













Ook leuk: geef een adventkalender cadeau! Hoef ik zelf niet meer aan de slag met een aftelkalender voor de feestdagen, hahaha... Vera gaat helemaal in haar nopjes zijn met deze beauty variant, uiteraard is dit ook een leuk cadeautje voor volwassenen (ik zou er zelf in ieder geval erg blij van worden dit in de zak te vinden 😍).











Voor Thomas vond ik dit gave exemplaar, met allerlei teken- en stempelspulletjes van Cars erin. Vrrroemmm, op naar kerstmis 🎄🎅!


En wat is er nu leuker dan je eigen kamertje in kerstsfeer te mogen brengen? Zelf een kerstdorpje creëren; super tof voor de kids!










Ik ben gek op boeken en Thomas is dol op landkaarten. Dit cadeau is dan ook vast een schot in de roos: zijn eigen atlas!















Nou dames en heren, dat waren ze dan alweer. Oké vooruit.... nog een elfde tip dan, waarmee alle trouwe viervoeters niet vergeten worden 🐶❤!
Alvast heel veel shop- en geefplezier gewenst!!














Reacties

Best gelezen berichten