Maandoverzicht: juni 2023

Het is zomer! Nou ja, begin juni natuurlijk nog niet, maar de temperatuur deed gewoon alsof het al zover was 😉🌞. Op deze foto show ik mijn witte been. Nog altijd ben ik jaloers op de prachtige bruine kleur van Vera en Thomas...
Zulk warm weer vraagt om slechts één ding als je het mij vraagt: verkoeling! Op het verjaardagsfeestje van ons neefje deed ik uiteraard dan ook graag mee met een watergevecht 💦.
Afgelopen maand gingen we voor het eerst dit jaar weer barbecueën. Gezellig!
Onze hond Kenya is een echte zonaanbidster. Ze houdt ervan en genoot dus volop 😎.
Ik zocht op de heetste dagen mijn vertier in andere dingen dan zonnen, namelijk lezen. Het linker boek las ik al uit, in het rechter boek ben ik nu bezig, Beiden aanraders wat mij betreft!
Thomas ging met school een ochtendje meekijken met de politie. Jarenlang was hij als de dood voor agenten (vanwege ingewikkelde dingen vanuit zijn biologische ouders). Maar nu vindt hij ze fantastisch!
Voor Kenya was het feest deze maand, want we vierden dat ze alweer zes jaar bij ons thuis woont. Natuurlijk hoorde daar ook een cadeautje bij 🎉.
Voor Vera was het einde van het schooljaar druk: er waren twee weken vol toetsen. Samen maakten we een hele planning en vervolgens mochten we haar iedere dag achter haar broek aanzitten om zich daaraan te houden 😅... Herkenbaar?
Na al die toetsen was het tijd voor wat ontspanning: Vera ging met mij mee kringloopshoppen. Ze vond een paar leuke kledingstukken 👚👕.
En dan mijn kringloopvondsten van deze maand... Deze set (handgemaakt in Hongarije) is mijn absolute topper 💚.
En kijk dit schatje nu eens 😍!
Deze kon ik natuurlijk ook niet laten liggen, als echte kerstliefhebber 🎅.
Vaderdag! De kinderen gingen beeldbellen met hun vaders, en ik maakte ontbijt op bed voor mijn man. Vera en Thomas hadden allebei een lief kaartje voor hem geschreven en we gaven hem een cadeautje. 
Oh ja, even een tip voor mede-kerstliefhebbers: de nieuwe podcast van Christmaholic is erg leuk om te luisteren! Het duurt nog even, maar die voorpret is zó leuk...
Een bijzondere dag voor Thomas afgelopen weekend: we spraken of voor een middagje aan het water met zijn biologische zusjes. Het werd erg gezellig en de kinderen genoten met volle teugen 💖.

Met met deze zomerse foto, genomen in onze achtertuin, sluit ik dit maandoverzicht af. Het waren mooie weken, en ik wens jullie bij deze een hele fijne maand juli toe 💋💋!!
 

Reacties

Best gelezen berichten