Week in Beeld#104: een nieuw succesrecept, spelletjes spelen met twee papa's, mijn eerste werkweek en een paar heerlijke ontbijtjes!

Zo, de eerste school-en werkweek zit er alweer op! Dat ging snel zeg. Ik begin dit weekoverzicht met een foto van een gerecht dat ik donderdag bereidde (zie het recept van Keukenliefde): overheerlijke tortellinisoep! Die middag kwam de papa van Vera op bezoek en omdat manlief een dagje vrij was en dus een keer het bezoek kon begeleiden kon ik uitgebreid boodschappen doen samen met Thomas en deze soep alvast klaarmaken. Ondertussen deed Vera diverse spelletjes met haar twee papa's en daar genoot ze onwijs van, want het komt maar zelden voor dat dit mogelijk is. Een fijne middag voor allemaal! En de soep was superlekker, een echte aanrader 😋, ook volgens de kinderen.

Even terug naar maandag, toen startte ik met mijn nieuwe baan als behandelaar in de forensische psychiatrie. Spannend! Ik kan hier heel veel nieuwe dingen leren, merkte ik al direct. Gelukkig krijg ik daar genoeg tijd voor en kan ik met al mijn vragen terecht bij diverse aardige collega's. Een goed gevoel dus!
Ik was zo druk met mijzelf dat ik helemaal vergat om 'back to school' foto's van de kinderen te maken op maandag. Dat deed ik dus maar op dag twee 😂! Zoals je ziet vond blije Vera dit geen enkel probleem. Thomas had echter minder zin om op de foto te gaan zo 's ochtends vroeg 🙈😂.

Ik spring een beetje van de hak op de tak, nu weer even terug naar de donderdag. Omdat manlief vrij was konden wij een keer samen gaan ontbijten bij de Hema. Gezellig!
Mooi plaatje hè? Thomas had ineens de geest en wilde me overal bij helpen. Hij stofzuigde zelfstandig de hele woonkamer. Hij benoemde dat dit een goede oefening voor later was, als hij getrouwd zou zijn 😍😉. Want jaja, zijn verkering is weer dik aan (en wat is hij daar blij mee 💘).
Op vrijdag ging ik na school met Vera even langs het gemeentehuis om daar eindelijk een 'Nee Nee sticker' op te halen. Ik vergat dit telkens en ergerde me steeds meer aan alle folders die binnen no time in onze oud papierbak eindigde. Gelukkig is dat vanaf nu niet meer het geval!
Op vrijdagmiddag was het een klein beetje feest, want we waren door onze lieve buren uitgenodigd met hen een ijsje te gaan eten in de ijssalon in de stad omdat ze Thomas' verjaardag door hun vakantie hadden gemist. Mmmm! Thomas koos zoals je ziet niet voor ijs maar voor appeltaart. Ook lekker, wat een verwennerij!
Daarna liepen we nog even langs de kinderboerderij, waar Vera een goed gesprek met een hertje probeerde te voeren.
En zo begon mijn weekend: met een door Vera helemaal zelf gefabriceerd ontbijtbuffetje, inclusief fruitsalade én snoepjes 😍😋. Super lief van haar.

Zo vloog onze week voorbij. Wel fijn hoor, weer wat meer structuur. Hoe zag jouw week er uit?
Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten