Week in Beeld #62: the home edition...(én nog véél meer!!)


De titel van deze editie van Week in Beeld verraadt het al: afgelopen week veranderde ik nogal wat in ons huis. Ineens bruiste ik van de ideeën en plannen en pakte ik het één na het andere aan. Ik kan daar zo van genieten! Deze week neem ik je dus mee in alle nieuwigheden in onze woning, leuk hè?! En natuurlijk gebeurde er nog veel meer, daarover vertel ik je straks natuurlijk alles 😊. Maar eerst neem ik je mee naar... het kleinste kamertje: dat pimpte ik op met dit toffe letterbord. Altijd nuttig om iets te leren tijdens de toiletgang, vind je ook niet 😂??



Op naar de volgende verandering! Inmiddels hebben jullie vast gemerkt dat ik best wel heel erg dol ben op onze hond, Kenya. En rondneuzen op Pinterest vind ik óók hartstikke leuk. Tel die twee bij elkaar op, en dan krijg je dus dit: een heuse doggycorner 🐾!! Met een mand vol speeltjes, kussen om heerlijk op te liggen en een wandrekje vol hondensnoepjes, balletjes en natuurlijk een foto van onze lieve viervoeter. Zelfs de tekst van de lightbox paste ik speciaal voor Kenya aan (dat zij daar zelf geen snars aan heeft snap ik heus wel hoor 🙈, zij vindt vooral die gevulde potjes errug interessant 😋). Gaaf geworden, vind je ook niet?

Aan Vera's bed hing ik deze week dit toffe lichtkoord met 
gouden balletjes, ze is er super blij mee 😍!













Tot slot pakte ik ook nog even de woonkamer aan. Onze bank bestaat uit verschillende delen, en één gedeelte was behoorlijk beschadigd en dus niet meer zo mooi. Ik ruilde dit deel om met een ander deel en sleepte vervolgens het beschadigde deel naar boven toe (wat een klus, en helemáál niet handig om in je eentje te doen, maar als ik eenmaal iets in mijn kop heb....dan is geduld niet echt mijn sterkste kant, hahaha). De stoel van boven zette ik beneden en ook het kleedje dat ik vorige week boven neerlegde verhuisde naar de woonkamer. Ik ben erg blij met het eindresultaat, en zo kunnen we tenminste weer even voort met ons bankstel. Thomas, die niet zo van de veranderingen is, moest eventjes wennen maar inmiddels is zelfs hij er dik tevreden mee. Boven, op de 'boekenkastkamer', ziet het er nu zo uit:








Een fijn zitje om samen een boekje te lezen of fotoboeken te bekijken 💕!














Door al dat geschuif en gedoe van mij in huis waren Vera en Thomas denk ik geïnspireerd geraakt, want ook zij zetten beiden hun hele kamer op z'n kop: er werden hutten gebouwd van dekentjes, bureaus en stoelen 😃! Bij Thomas neemt de hut (die elke dag een stukje verder werd uitgebreid) inmiddels meer dan de helft van zijn kamer in beslag, maar hij moet en zal blijven staan. Geweldig toch, hun eigen schuil/chill/leesplekje 💚💜!?

Maar natuurlijk....gebeurde er nog veel meer deze week:


Op zondag gingen Thomas en ik samen zwemmen in een superleuk zwembad in Gorinchem. Wat hebben we genoten, we zijn samen héél vaak van de interactieve glijbaan gegaan! Vera was met manlief naar een grote huisdierenbeurs en ook zij had een hele fijne dag. Aanvankelijk vond ze het maar niets om een paar uur van mij weg te moeten zijn, ze hangt sinds de verhuizing namelijk enorm aan mij. Maar omdat we wisten dat ze deze beurs heel erg leuk zou vinden (ze is zoooo gek op dieren) en om het extreme trekken naar mij juist wat te doorbreken besloten we het plan toch door te zetten. En gelukkig bleek het een goede zet: beide kids hadden een topdag en genoten van alle één op één aandacht die ze kregen.


Op woensdag mocht Thomas voor het eerst een hele middag naar zijn nieuwe dagbestedingsplek op de manege. Hij was zó blij toen hij hoorde dat hij mocht starten! Het ging super goed en hij had een hele fijne middag. Ook Vera had weer paardrijles, op dezelfde manege, meneer en mevrouw konden elkaar zelfs zien paardrijden dit keer, hartstikke leuk 🐴🐴! Omdat ik erachter kwam dat de rijlaarzen van beide kids (véééél 😱) te klein waren, schaften we nieuwe exemplaren aan. Hier showen ze die trots.


Heb jij al kinderpostzegels gekocht? Hier kwam deze week een jongen ermee aan de deur. Pas nadat ik 'ja' had gezegd tegen hem bedacht ik me dat ik ieder jaar postzegels koop via de dochter van een vriendin. Dit jaar doen we dus zelfs dubbelop mee 😄😉😇!










Kijk eens hoe leuk; Vera knutselde deze week een laptop op school! 

Thomas kwam thuis met zichzelf op ware grootte (de juf had met stift zijn omtrek op papier gezet, de navel en piemel tekende hij zelf erbij 😂):





Op zaterdag kwamen mijn schoonmoeder en haar zus gezellig op bezoek, en gingen we met zijn allen een heel eind wandelen in het zonnetje 🌞. Een super fijne eerste weekenddag dus! 

Hopelijk wordt de zondag net zo mooi! Veel plezier 💋💋!!








Reacties

  1. Ik vind je wc erg leuk geworden. Hopelijk vind je het niet erg als ik je idee van het letterbord pik😬

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat vind ik zeker niet erg hoor! Wat leuk om te horen :-)
      Groetjes!

      Verwijderen

Een reactie posten

Best gelezen berichten