Maandoverzicht: maart 2022

En toen zat maart er alweer op! Het was een beetje een gekke maand, waarover zo meer. Heel fijn was dat Vera's moeder op bezoek kwam, die had ze al een poos niet meer gezien. 

Vanwege privéomstandigheden van ouders schrijf ik liever niet op waarom ze soms niet op bezoek kunnen komen (dat geldt voor Thomas' ouders namelijk ook regelmatig). En zo zijn er de laatste tijd wel meer dingen die lastig zijn om op de blog te vermelden. Ingewikkelde dilemma's kan ik dat vinden, maar ik volg zoveel mogelijk mijn eigen gevoel hierin.

In de tussentijd was Vera's moeder jarig geweest en dus kochten we een leuk cadeautje voor haar. Vera bakte met haar lekkere brownies en samen speelden ze een spelletje; een gezellig bezoekje.

Gelukkig konden ook Thomas ouders deze maand weer een keer langskomen. Super fijn voor allebei de kinderen dus.


Oh, dit was zo'n leuk dagje: samen met Thomas struinde ik voor het eerst in lange tijd weer eens lekker door de Ikea. En we proefden voor het eerst hun vegetarische balletjes: aanrader 😋!
Veel te vroeg bracht ik ons huis in Paassfeer. Wel heel gezellig zo, vind ik 💛.
Kijk nu eens: mijn man maakte deze toffe palletbank. We zijn er erg blij mee, vooral de hond heeft al menig dutje erop gedaan in het zonnetje 😎😂.
Tsja, en toen waren wij eindelijk aan de beurt. Nadat we aan het begin van de maand de dans voor de zoveelste keer leken te ontspringen, zelfs nadat we bij mijn ouders waren geweest die corona bleken te hebben, was Vera een paar weken daarna toch ineens positief. Twee dikke rode strepen. Omdat ik ook flink hoestte moest ik thuis werken. Gelukkig was Vera niet echt ziek ervan en... bleef de rest van ons gezin negatief testen! Wat een bijzonder virus is het toch...
Ineens was door de buurt wandelen weer een echt uitje! Vooral leuk door alle prachtige bloesembomen die volop in bloei staan 😍.
Dit jaar deed ik voor het eerst mee als coördinator van de collecteweek van Amnesty International. Helaas vielen door corona wat collectanten uit, en dus hoefde ik niet zoveel collectebussen te legen en geld te storten. Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat, dat zal dan best een klusje zijn 😅. Alleen maar goed natuurlijk, want hoe meer geld je telt, hoe meer er dus is opgehaald voor het goede doel!


Wat sta ik hier vrolijk te tanken hè? Je kan het je bijna niet voorstellen met die prijzen van de afgelopen tijd. Maar... deze tankronde vond dan ook plaats in België (waar mijn ouders vlakbij wonen). Dat scheelde een hoop zeg!
Nog meer tuinprojecten waren gaande: zie hier een enorm graafwerk. Wat het wordt... daarover waarschijnlijk volgende maand meer 😉...
En tot slot, op de laatste dag van deze maand: sneeuw in de tuin! Ik was als een kind zo blij toen ik het gordijn in de ochtend opendeed. Eindelijk winter. Nou ja, niet helemaal dus, maar het gevoel was er wel weer even. Thomas zette speciaal voor mij de kerstmuziek aan, hahaha 🙈🙏. Ik heb ervan genoten!

Fijne april allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten