Maandoverzicht: april 2022

Wat vliegt de tijd toch, hè?! Oké, ik begin dit maandoverzicht dus klinkend als een soort cliché-oma, maar dat kan me niks schelen. Inmiddels is het namelijk alweer (bijna) mei, het schooljaar en dus Vera's laatste jaar op de basisschool loopt ten einde. Het gaat allemaal zo snel! Nou ja, eerst maar eens terugblikken op april...
We startten de maand met een super leuk uitje. We wilden graag een stad bezoeken, maar kwamen er niet uit welke. Daarom lieten we de hond kiezen: op 3 briefjes schreven we de namen van verschillende steden op, en we legden op elk van de briefjes een hondenkoekje neer. De stad op het briefje waarvan Kenya het eerst een koekje zou opeten zou onze bestemming worden. Het werd... 's Hertogenbosch! We reisden er per trein naartoe. Op deze foto tuurt Thomas naar de prachtige etalage van dé Bossche bollenbakker van Den Bosch: Jan de Groot. 

Dit grappige hoofdje zag ik ergens op de muur. Ik houd van zulke details 💖.
Toen we langs een pindakaaswinkel liepen, moesten we natuurlijk even een kijkje nemen en wat proeven. Super leuk en super lekker!
Er gebeurde deze maand nog meer enerverende dingen: Vera startte met een nieuwe sport! Jarenlang heeft ze paard gereden, maar dat was ze al een tijdje echt beu. Na een paar proeflessen koos ze voor een nieuwe hobby, namelijk aikido. Tot nu toe vindt ze het helemaal geweldig! Hier showt ze vol trots haar nieuwe pak. 

Thomas startte deze maand met dansles, in een groepje speciaal voor kinderen met een verstandelijke beperking, Hij geniet er enorm van 💃!

Natuurlijk moesten er met Pasen eieren gezocht worden in de tuin. We moesten zelf even hard nadenken waar we ze ook alweer gelaten hadden, maar uiteindelijk kwamen ze gelukkig allemaal boven water 🙈.
Op eerste Paasdag gingen we naar mijn schoonmoeder, op tweede Paasdag kwamen mijn ouders bij ons thuis lunchen. Het was zulk mooi weer dat we lekker in de tuin konden eten.
Oh, wat geniet ik toch van al die mooie bloesembomen deze weken! Deze foto nam ik tijdens een avondwandeling samen met Thomas🌸. Prachtig hè?! 
We blijven nog even in bloesemsferen 😉, dit was weer een andere wandeling, met zijn viertjes.
Wat fijn, dat lentegevoel 💛!
Deze wandeling sloten we af met een lekker ijsje. Vera koos een slush puppy maar wilde overduidelijk niet op de foto...
Op Koningsdag keken we een poosje naar de koninklijke familie op tv, daarna liepen we een rondje in de stad.
De dag na Koningsdag ging ik bowlen met de kinderen. Eigenlijk zou Vera's moeder meegaan, maar door omstandigheden kon zij niet komen. Vera maakte deze fantastische actiefoto van mij 😂.
En ik moest even vastleggen welke tactiek Thomas hanteert bij het bowlen 😄. Geweldig toch! Het werkte wel: hij won een ronde, en Vera de volgende. 

Hiermee sluit ik dit maandoverzicht af. Ik wens jullie allemaal een prachtige meimaand toe 💋💋!!
 

Reacties

Best gelezen berichten