Week in Beeld #182: drie keer quarantaine, borrelen met collega's en... nieuwe kerstballen!


Oké, deze foto somt de afgelopen twee weken aardig op... 
Vera was flink verkouden, ze moest dus thuisblijven én voor het eerst getest worden. Daar zag ze heel erg tegenop, maar het werd uiteindelijk een kindertest en die viel haar ontzettend mee. Gelukkig maar, want vanochtend moest ze wéér getest worden 😓: een klasgenootje bleek corona te hebben en dus zit de hele groep in quarantaine. In de tussentijd was ik zelf ook flink verkouden geworden en moest ik dus ook getest worden en thuisblijven. Pfff... wat een gedoe hè?! Gelukkig bleken de eerste test van Vera en die van mijzelf negatief. Nu maar hopen dat Vera's test van vandaag hetzelfde resultaat laat zien 🙏.

Iets heel anders: ik besloot mijn kleding eens flink op te ruimen. Een volle tas is richting de kringloop gegaan en mijn ladekast ziet er weer overzichtelijk en netjes uit.
En mijn kledingrek ook. Ik haalde alvast de echt winterse kleding weg en hing meer zomerse kleding op. 
Klaar voor de lente 💛!
Toen ik in quarantaine zat gingen de kinderen samen wat kleine boodschapjes halen. Inclusief dropjes voor mijn zere keel 😍.
Kijk eens hoe leuk: mijn leidinggevenden hadden een digitale Pubquiz georganiseerd, en deze snackbox werd kort daarvoor thuisbezorgd. 
Die cava was echt heerlijk! De kinderen dronken gezellig een glaasje limo met me mee terwijl we samen ons best deden zoveel mogelijk antwoorden op de vragen uit de quiz goed te hebben. Dat was nog knap lastig 😅! 
Door het bezoek van de moeder van Thomas één dag te verzetten kon het gelukkig toch doorgaan: inmiddels had ik namelijk mijn negatieve testuitslag binnen. Thomas had door omstandigheden zijn ouders al een poos niet gezien en keek er dus heel erg naar uit. Zijn moeder kwam met de trein en samen haalden we haar op van het station. Ze bleef bij ons eten en het werd een hele gezellige middag. Zo fijn voor Thomas 💕!
Wat een blij ei ben ik op deze foto hè?! Ik show hier onze nieuwe stofzuiger. Aangezien ik elke dag stofzuig (onze hond is nogal harig 🐺) was ik dolgelukkig dat ik ons oude exemplaar, die van ellende uit elkaar viel, kon inruilen voor deze nieuwe versie. 
En met deze fijne foto sluit ik af: mijn nieuwe tweedehands kerstballen! Ik vond ze zó tof dat ik ze, zelfs nu kerst nog héél lang duurt, gewoon móest hebben. Aftellen dus maar (nog 245 dagen 😂)!

Het bezoek van Vera's vader van deze week moesten we helaas uitstellen omdat zij nu dus weer in quarantaine zit. Wel hadden ze contact via beeldbellen. 
Hopelijk wordt alles snel weer wat normaler...

Fijn weekend allemaal 💋💋!!


Reacties

Best gelezen berichten