Week in Beeld #181: een vrolijke Paasbedoening en... sneeuw!!

Hebben jullie leuke Paasdagen gehad? Die van ons waren heel gezellig. Het was echt lekker om een extra dagje vrij te zijn, merkte ik. De afgelopen periode ben ik heel erg druk geweest met werk en vooral Thomas bleek daar best een beetje last van te hebben gehad. Hij had me gewoonweg gemist 💔. Gelukkig ga ik in verband met al die extra gemaakte uren de komende weken wat middagen vrij nemen, dat is heel fijn! 

We startten op Paaszondag met eitjes zoeken in de tuin. Altijd weer leuk om te doen!

Ze waren zowel laag als hoog te vinden...
En er bleek zelfs een konijn in de boom te zijn geklommen 😂!
In de middag schilderden we eieren. De linker is van Vera, de middelste van Thomas en de rechter van mij. Mijn man had een fantastisch idee en omwikkelde een ei met gekleurde wol, maar toen hij bijna klaar was brak het ei en was al zijn werk dus voor niets geweest 😖.
Op Tweede Paasdag hadden we een brunch besteld bij ons favoriete zaakje. Mmm!
Ziet er goed uit hè 😋?! 
Ook maakten we een wandeling terwijl het sneeuwde. Beetje gek, sneeuw met Pasen, maar zoals je ziet werd ik er nog steeds enthousiast van 😄.
In de namiddag kwam mijn schoonmoeder op bezoek. We dronken eerst thee en koffie met allerlei lekkers erbij en gingen 's avonds gourmetten. Helaas stopte het gourmetstel er halverwege mee en moesten we alles in de koekenpan gaan bakken 😅.
Op dinsdagochtend maakte ik deze foto, het sneeuwde nog steeds flink terwijl ik naar mijn werk reed. Heel bijzonder. De rest van de week maakte ik weinig foto's. Volgende week een uitgebreider overzicht!

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten