Week in Beeld #180: lente in de lucht, Thomas naar het ziekenhuis en afscheid van een cavia...

Oh wat mooi hรจ, dat we nu overal weer van die prachtige bloesembomen kunnen genieten ๐Ÿ˜. Heerlijk! Deze foto maakte ik tijdens een avondwandeling die we deze week met zijn viertjes maakten.
Hahaha, die Vera toch, altijd onhandig. Dit keer kreeg ze het voor elkaar om een dot knoflooksaus midden op haar hoofd te doen landen ๐Ÿ™ˆ!
Thomas heeft een syndroom waardoor hij jaarlijks gemonitord moet worden door de kinderarts. Die kijkt dan naar zijn groei en ontwikkeling op diverse gebieden. Deze week was het weer tijd voor een bezoekje aan het ziekenhuis. Thomas vindt dit altijd helemaal fantastisch en dit keer extra, want vorig jaar had ik het consult alleen gehad via videobellen, en hij had dus zijn favoriete kinderarts een jaar extra moeten missen. 

Eerst even wegen en meten...

Dan door naar het onderzoek door de kinderarts en tenslotte bloed laten prikken. Dat onderging onze bikkel trouwens zonder maar รฉรฉn kik te geven ๐Ÿ˜Ž.

Tussendoor spelen in de wachtkamer is in dit kinderziekenhuis altijd een feest!

Op dinsdagavond aten we voor het eerst dit jaar in de tuin. Daar maakte ik een foto van dit mooie bloempje wat net is opgekomen ๐Ÿ’–.
Vera vond dat buiten eten trouwen maar niets. Ze is panisch voor bijen en wespen en wist niet hoe hard ze naar binnen moest rennen toen ze nog maar dรกcht dat er iets bij haar hoofd rondvloog...
Kijk eens hoe gaaf: mijn nieuwste 'Vinted-aankoop.' Super blij mee ๐Ÿ˜Š.

En dan tot slot nog wat triester nieuws: รฉรฉn van de cavia's van Vera is deze week overleden. Hij was meer dan 6 jaar oud, heel erg ziek en kreeg een spuitje van de dierenarts. Vera reageerde even verdrietig maar was al snel weer vrij nuchter: "ik heb gelukkig nog een cavia en die ga ik extra veel aandacht geven." En dat doet ze hoor, het beestje mag elke dag bij haar zitten als zij zit te gamen op de bank ๐Ÿ˜‚. Wie weet kweken we zo de eerste cavia die alles afweet van Roblox... 

Op donderdagmiddag kwam de moeder van Vera op bezoek, ook een fijne afleiding voor haar. 

Dit weekend ga ik genieten van een extra dagje thuis met het gezin en hรฉรฉl veel eitjes zoeken in de achtertuin natuurlijk ๐Ÿ’›! Fijne Paasdagen allemaal ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹!!

 

Reacties

Best gelezen berichten