Week in Beeld #175: dineren bij kaarslicht, bakken met mama en... mijn Valentijnscadeau is binnen!

Hahaha, om deze foto, die mijn man deze week maakte, moest ik zo lachen! Maf beest. Deze week startten we op maandag met 'code rood', waardoor de kinderen wéér een dag thuiszaten. Zucht... Zoals je ziet werd dus ook de hond er een beetje 'koekoek' van. Ikzelf ging al vroeg de weg op om naar mijn werk te gaan, en gelukkig viel de gladheid heel erg mee (waardoor ik dus extreem op tijd op de afdeling arriveerde 😆).
Op dinsdag was er een stroomstoring in onze straat. Zelfs het gasfornuis deed het niet. Iets met de ontsteking, ook met lucifers kregen we hem niet aan de praat. En dus aten we noodgedwongen bestelde pizza's  bij kaarslicht 😇. Weer eens wat anders! Na het eten gingen Vera en mijn man ijsjes uitdelen aan de buren, want de vriezer was uiteraard ook uitgevallen. Gelukkig ging na een tijdje het licht weer aan.
Op donderdag kwam de moeder van Vera op bezoek. Zij had spulletjes meegenomen om samen met Vera een cake te gaan bakken. Super leuk én lekker! Die avond, toen haar moeder weer weg was, vertelde Vera dat ze het opvallend vond dat haar mama hulp nodig had bij het vinden van de juiste hoeveelheid water om toe te voegen aan de bakmix. Hierna ontstond een mooi, bijzonder en heel leerzaam gesprek over het hebben van een beperking en de kracht van het vragen van hulp als iets je niet lukt 💖.

Kijk eens hoe super lief: dit dekentje had mijn man voor mij besteld om cadeau te geven op Valentijnsdag 😍. Omdat de post vertraagd was kwam het pas deze week binnen, maar ik ben er heel erg blij mee. Wat een mooie tekst.

En dit was hem dan alweer voor deze week... Kort maar krachtig zullen we maar zeggen 😉.

Dit weekend ga ik voor het eerst in tijden weer eens met de kinderen bij mijn ouders op bezoek. Leuk!

Fijn weekend allemaal 💋💋!!


 

Reacties

Best gelezen berichten