Week in Beeld #174: winterwonderland!!

Wauw, wat was ik in  mijn element deze week. Reden? Het enorme pak sneeuw wat er was gevallen natuurlijk. I love it! Uiteraard gingen we op zondag meteen in de snijdende kou naar buiten om ervan te genieten. De kinderen had ik elk twee broeken aangedaan, maar stiekem waren we wel een beetje jaloers op de skipakken van de overbuurkinderen hoor ๐Ÿ˜…. Brrr!

Ook Kenya vond de sneeuw geweldig, ze bleef er maar in heen en weer rennen en rollen. Zo schattig ๐Ÿบ.

Deze foto maakte mijn man van mijn vanuit de achtertuin. Wat een leuk winters tafereeltje hรจ?!

Op zondag groef ik vast mijn auto uit en op maandagochtend vertrok ik extra vroeg richting mijn werk. Het was best te doen op de weg, hoewel sommige stukjes wel behoorlijk glad waren. Maar ik kreeg een mooie beloning: op mijn werk zag het er werkelijk sprookjesachtig uit ๐Ÿ˜! Ik wandelde deze week wat af met mijn patiรซnten. Zรณ fijn.

Thomas en Vera vermaakten zich ondertussen met de slee. Lekker de heuveltjes af zoeven! Vera was op maandag nog vrij en de school van Thomas bleef zelfs tot en met dinsdag dicht. Dat laatste was wel echt een teleurstelling voor hem en ons. Mocht hij eindelijk weer naar school, kon het niet... 

Wat was hij dus blij dat hij woensdag zijn klasgenootjes en docenten eindelijk weer kon zien! Hij maakte deze vrolijke kleurplaat om te vieren dat school weer was gestart ๐ŸŽ‰.

Het was deze week rustig qua oudercontacten. Het bezoekje van Thomas ging namelijk door omstandigheden niet door. Ik maakte een kaartje met foto's van hem erop om op te sturen. Op zaterdag mochten beide kinderen weer naar de manege en maakten mijn man en ik samen met de hond een winterse boswandeling. 

Wat jammer dat de sneeuw weer snel zal verdwijnen! Maar goed, ik kan nu niet zeggen dat ik geen winters weer heb gehad ๐Ÿ˜‡. We genieten er nog maar even van dus...

Fijn weekend allemaal ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹!!

 

Reacties

Best gelezen berichten