Week in Beeld #173: eindelijk echt winter, vintage vondsten voor in huis en back to school... of toch niet?


Kijk eens wat een ijs! Afgelopen weekend maakten we op zondag een lekkere winterse wandeling door het bos. De kinderen vonden allerlei stukjes bevroren water, helemaal fantastisch 😍.
Ik schreef ook weer fijn een stukje in mijn journal. Wat blijft het toch heerlijk ontspannen: wekelijks een beetje fröbelen in zo'n boekje! 
Ook las ik een groot stuk in het boek 'Nu ik je zie' van Merlijn Kamerling. Prachtig hoe hij op zoek gaat naar de man die zijn vader ooit is geweest. Ik zat echter wel flink mijn ogen te bederven (zoals mijn moeder vroeger altijd zei, inmiddels heb ik begrepen dat dit onzin is 😅) want ik had echt te weinig licht om lekker te lezen. En dus bestelde ik online deze toffe leeslamp, die twee dagen later al werd bezorgd. Super blij mee 💖.
Nog een leuk pakketje dat deze week binnenkwam: vintage vondsten! Een kerstig bewaarblik, seventies eierdopjes en een schattig espressokopje waar ik inmiddels een waxinelichtje in heb gezet. Leuk hè?
Verder zaten we deze week nog even flink in spanning te wachten op de testuitslag van mijn man, die gewerkt had met een collega die corona bleek te hebben. Gelukkig bleek hij zelf negatief! En dus... kunnen de kinderen maandag weer naar school. Of toch niet? De school van Thomas stuurde namelijk een berichtje dat de school misschien nog een dagje extra dicht blijft vanwege de sneeuwval die verwacht wordt... Nog even fingers crossed voor Thomas dus, ik hoop zó voor hem dat hij maandag weer lekker de klas in kan! Hij paste zelfs alvast een mondkapje, want aangezien hij waarschijnlijk volgend jaar naar het voortgezet speciaal onderwijs gaat, wil hij daar mee gaan oefenen.

Ook Vera stopte direct een mondkapje in haar schooltas. Zij vond zo'n zwarte wel cool, en omdat ze inmiddels in groep zeven zit wordt vanuit school gevraagd of ze die in de wandelgangen wil opzetten. Wat een gekke wereld is het geworden hè, maar wat een stoere kids hebben wij dat ze hier zo goed mee omgaan. Trots 💕!

Fijn weekend allemaal, wij gaan hebben morgen weer een sneeuwballengevecht met de overburen op de planning staan, nu al zin in!! 💋💋

Reacties

Best gelezen berichten