Week in Beeld #151: een filmpje van onze vakantie in Drenthe!

Deze week doe ik het eens helemaal anders, en neem ik jullie in een filmpje mee naar onze héérlijke vakantie in Drenthe van afgelopen week, waar we op het huis én de dieren van lieve kennissen mochten passen 🐴🐔🐱! Er werd geknuffeld met hun pony's, we proefden freakshakes, ik was dagelijks volop bezig in mijn journal, Vera maakte mooie kaartjes, we knutselden met foamklei, we gingen iedere avond lekker zwemmen 💦, manlief deed een poging mij te leren schaken, we bezochten Orvelte en Zoo Bizar (wat zijn gordeldiertjes schattig!), we gingen uit eten, Vera en ik dronken een overheerlijke alcoholvrije cocktail 🍸 en oh ja, had ik al gezegd dat de pony's heel veel geknuffeld werden 😉😂? 

WAT HEBBEN WE GENOTEN 💖!!

Kijk je mee?


Reacties

Best gelezen berichten