Maandoverzicht: september en oktober 2023

Wat vliegt de tijd en wat is er een hoop gebeurd in de afgelopen periode zeg! In dit maandoverzicht, dat wederom over twee maanden gaat, praat ik jullie helemaal bij. Inmiddels is het volop herfst, en dus bracht ik de woonkamer in gezellige herfstsferen 🍁.
In september gingen we een dagje naar de Efteling. Eigenlijk wilden we dat al in de zomervakantie doen, maar toen was het er niet van gekomen. Het blijft toch elke keer weer een magisch mooi pretpark, vinden wij.
Thomas had voor zijn verjaardag een weekendje weg met mij gevraagd, naar de Hoge Veluwe. Dat werd één groot feest! Tijdens een boswandeling klom Thomas in een boom, en toen vond ik natuurlijk dat ik niet achter kon blijven, hahaha 😂.
Vanuit ons huisje liepen we zo het bos in, het was er prachtig!
Natuurlijk bezochten we ook het Kroller Muller museum. Erg leuk! Dit kunstwerk vonden we allebei wel een beetje vreemd...
Ook fietsten we dwars door park de Hoge Veluwe. Wat een geweldige ervaring zeg! 
De volgende dag bezochten we een zandverstuiving, waar we een uitkijktoren beklommen.
Wauw, wat een uitzicht 😍!
Naar aanleiding van een tip van een oud collega bezochten we op de terugweg de Eurofleur in Leusden. Daar was namelijk al een kerstmarkt geopend! Dat konden we natuurlijk niet aan onze neus voorbij laten gaan 😄.
Eenmaal thuis ging het herfst decoreren vrolijk verder. Schattig toch, die pompoenen naast de deur?
Natuurlijk kwamen ook de ouders van de kinderen weer langs. Vera bakte heerlijke brownies met haar moeder.
In de herfstvakantie gingen de kinderen twee nachtjes bij mijn ouders logeren. Dat gaf ons de gelegenheid weer eens met zijn tweeën uit eten te gaan. Dat was lang geleden zeg!
Nog meer kerst 💖: met zijn viertjes bezochten we de kerstshow in de Intratuin in Duiven. Dat is echt een enorme aanrader!
En dan het grootste nieuws van de afgelopen tijd: ons boek is er!! Wat een mijlpaal, na ruim twee jaar schrijven is het nu echt zo ver. Ik schreef dit boek met een oud patiënt samen. Interesse? Het is nu overal te bestellen, bijvoorbeeld via: https://www.bol.com/nl/nl/p/de-bemiddelaar-die-mij-hand-durfde-vast-te-houden/9300000155438142/?bltgh=vCs3cxcNHoXN8EP50I1Ojw.2_11.12.ProductTitle


En tot slot: er verscheen ook nog eens een paginagroot artikel over ons boek in de Telegraaf. Hoe gaaf is dat? We zijn apetrots, dat snap je vast wel.

Fijne november allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten