Week in Beeld #154: een heleboel lekkers én... nieuwe broeken!

Terugkijkend op mijn foto's van deze week lijken de dagen vooral in het teken te hebben gestaan van het eten van allerlei lekkers 😂. Om te beginnen met deze pannenkoek. Thomas deed de stroop er zelf op en vond het gezichtje een beetje op één van zijn favoriete artiesten lijken: Snelle! Hij was er helemaal trots op. Nu je het zegt... 😉
Aan het begin van de week kwamen de producten binnen die we onlangs hadden besteld bij Happy Soaps. Ik gebruik, om mijn krullen goed te laten zitten, behoorlijk wat crèmespoeling. Ook Vera is grootgebruiker van shampoo en conditioner. Daarom wilde ik graag een keer wat bars proberen, want al die plastic flessen die er hier maandelijks doorheen gaan stonden me steeds meer tegen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe héél erg tevreden ben, de shampoo schuimt verrassend goed en de lavendel conditioner ruikt super lekker. 
Vorige week deed ik een coronatest en gelukkig hoorde ik op zaterdagmiddag dat deze negatief was. Ik kon dus gewoon werken deze week, hoewel ik nog wel hoestte. Ik was blij dat dit in de loop van de week minder werd en dat we ook de ouderbezoekjes weer konden hervatten. Deze week kwamen de ouders van Thomas langs, met hen samen aten we een lekkere tompouce. Het werd een gezellige middag, Thomas stoeide veel met zijn papa en lag vrijwel de hele tijd in een deuk van het lachen, heerlijk 😊.
Op vrijdag was het feest in de klas van Thomas! Omdat hij in de zomervakantie jarig was geweest mocht hij trakteren. Zijn grootste wens was taart eten met zijn klasgenootjes, en dat vonden de juffen ook een goed plan 🎉. Hij werd verwend met een cadeau én mocht kaarsjes uitblazen. Je begrijpt; zijn dag kon niet meer stuk 💖.
Op vrijdag kon ik eindelijk mijn nieuwe bril ophalen, in navolging van Vera. Natuurlijk had zij mij vakkundig geholpen met uitkiezen, en dus heb ik nu dit hippe exemplaar op mijn neus staan 😎. Ik ben er heel erg blij mee!
Vrijdagmiddag ging ik na school met de kinderen even naar de stad om wat nieuwe kleding te kopen. Ze hadden met name een zwikkie nieuwe broeken nodig, want het gros van wat er in hun kast lag was te klein geworden. We slaagden goed zoals je ziet. Thomas koos naast een stapel broeken ook nog een geruite blouse uit en Vera's droom ging in vervulling toen we dit baby Yoda shirt vonden. Die wilde ze al zó lang! Dat ene gestreepte shirtje vooraan is trouwens van mij, ik heb me aardig ingehouden hè? Ik ben het laatste jaar veel kritischer geworden als het op het kopen van kleding aankomt. Ik koop veel tweedehands en kijk bij nieuwe items selectiever naar wat ik écht heel mooi vind en nodig heb.

Nóg een food foto🙈... Dit is de laatste hoor. We hebben sinds deze week een uitgebreid zaterdagochtend ontbijtje ingevoerd, omdat Vera en Thomas nu allebei op tijd de deur uit moeten om te gaan paardrijden. Geen gehang meer voor de buis dus: eerst samen lekker ontbijten en dan door naar de manege. Een fijn begin van de dag 😍.
Vanmiddag ga ik weer eens lekker journallen. Ik kocht bij Kwantum deze leuke trolley om al mijn spulletjes bij elkaar op te kunnen bergen.

Zo, nu heb ik wel weer genoeg gebabbeld over eten en mijn nieuwe aanwinsten 😉. Fijn weekend allemaal 💋💋!!
 

Reacties

Best gelezen berichten