Maandoverzicht: februari 2023

Yes! Eindelijk kon ik deze maand weer iets leuks ondernemen. Man, man, wat ben ik vaak ziek en verkouden geweest deze winter zeg! Het lijkt wel of ik ieder virusje meepik... Inmiddels voel ik me weer gelukkig stukken beter, hopelijk blijft dat zo 🙏. 

Voor de kinderen stond er halverwege de maand iets heel leuks op het programma: samen met mijn ouders en nichtjes gingen ze naar een voorstelling van Cirque du Soleil in Antwerpen. Mijn man en ik brachten ze erheen en gingen ondertussen samen de stad in. Zo meteen daarvan nog meer foto's.

Kijk stoere Vera eens! Deze maand startte ze met kickboksen, iets wat ze al heel lang wilde. Ze vindt het helemaal geweldig en kan al haar frustraties (vooral over haar irritante pleegmoeder 😂😉 ) erin kwijt.
We gingen weer lekker kringlopen deze maand, dit keer met zijn vieren. Deze vondsten waren van mij. 
Op Valentijnsdag kreeg ik dit schattige zelfgemaakte cadeautje van mijn man. Hij heeft ooit eenzelfde exemplaar gemaakt tijdens een workshop op zijn werk, maar dan als groot beeld voor in de tuin. Zo lief 😍!
Ik ben dol op de winter, maar door al dat gekwakkel deze periode kijk ik dit jaar ook enorm uit naar de lente. Daarom bracht ik het huis alvast in lente-sfeer 😊.
Terug naar Antwerpen! Wat is het toch een prachtige stad. We wandelden heerlijk rond en pakten zelfs een terrasje in de zon.
Ook gingen we lekker uit lunchen in een restaurant waar je je eigen pokébowl kon samenstellen. Super lekker 😋.
De ouders van Thomas kwamen op bezoek, precies op de dag dat zijn vader jarig was. Daarom versierden we het huis en zetten we de tafel vol met lekkere hapjes. Toen zijn ouders ook nog heerlijk gebak meebrachten was het feest compleet!
Vera heeft niet altijd zin om dingen te ondernemen. Ze zit het liefste thuis achter de laptop. Beetje hangen, beetje chillen... Helemaal passend bij haar leeftijd, maar soms ook best jammer. Gelukkig laat ze zich nog wel overhalen en brachten we deze maand een heel gezellig dagje samen door: eerst naar mijn schoonmoeder, tussendoor even kort gewinkeld en daarna naar een verjaardag. We hadden veel lol samen, zo fijn. Ik heb genoten 💕!
Eindelijk gingen we weer eens op bezoek bij mijn nicht. We hadden elkaar al een poosje niet gezien en het was erg leuk weer eens bij te kletsen. Met zijn allen maakten we een lekkere wandeling in het winterzonnetje. 
En de kinderen hadden voorjaarsvakantie! Samen gingen ze een paar nachtjes logeren bij mijn ouders. Vera hield ons via WhatsApp overal van op de hoogte. Zelfs de kat die op haar schoot klom werd gefotografeerd en doorgestuurd 😻. Super leuk om zo alles te kunnen volgen, maar het is toch altijd het allerfijnst als de kinderen terug thuiskomen en we weer compleet zijn 💝!

Fijne maart allemaal 💋💋!!


 

Reacties

Best gelezen berichten