Maandoverzicht: november 2022

Daar ben ik weer! Wat een drukke maand was november zeg... Natuurlijk zorgde ik dat alle Sinterklaascadeautjes in huis kwamen en pakte ik de boel alvast in.
Thomas weet precies hoe de vork in de steel zit, maar kiest ervoor zich jaarlijks een paar weken te laten meeslepen in de magie van het Sinterklaasverhaal. Dat betekent dus ook...iedere avond kijken naar Dieuwertje Blok 😍!
Ik decoreerde het huis een klein beetje in Sintstijl.
Mét weer een Sinterklaasboompje uiteraard 😁(oftewel: een mooi excuus om lekker bijtijds een boom in huis te halen 😉).
Maar een beetje kerstsfeer in huis kwam er toch wel hoor, want Thomas en ik bouwden samen weer ons kerstdorp.
Dit is mijn favoriete detail in het dorp 💖!
En mijn 'schrijfkamer' toverde ik ook alvast om in een heuse kerstkamer🎅.
Oh, en deze vondst moet ik ook echt even delen: een echt Wedgwood-setje, voor een habbekrats gekocht in de kringloopwinkel 💝!
Halverwege de maand ging een nieuwe versie van ons boek richting de uitgever. Héél benieuwd wat ze ervan vindt en of dit tot iets moois zou kunnen leiden...🙏
Maar waar we vooral druk mee waren deze maand, was de verhuizing van mijn schoonmoeder. Die gaat van een groot huis naar een klein appartement, en dus moest er heel veel gedaan worden. Inmiddels zijn we bezig met de laatste loodjes. 
Al die drukte eiste helaas zijn tol: mijn weerstand is echt bagger op dit moment en ik pik het ene na het andere virus op, zo lijkt het wel. Inmiddels hoest ik dus de longen uit mijn lijf en drink ik de hele dag thee (normaal bijna nooit 🙈). Hopelijk blaf ik snel een beetje minder hard 🐶😅.

Aan het einde van de maand kwamen de ouders van de kinderen allemaal op bezoek. De ouders van Thomas kwamen roti eten 😋en de ouders van Vera kwamen haar 14e (!!) verjaardag alvast met haar vieren 🎉🎉🎉. Voor de gelegenheid maakte mijn man haar lievelingstaart: kwarktaart. 

Dit weekend gaan we eens goed vieren dat die meid alweer zo groot wordt (waar blijft de tijd?!😦).

Fijne decembermaand allemaal 💋🎄💋!!


 

Reacties

Best gelezen berichten