Week in Beeld #106: een ontspannen gevoel, bijzondere post en... een nieuw 'zusje' voor Thomas!

Kijk nou eens wat een gezelligheid! Zo zag mijn zaterdagavond er afgelopen weekend uit. Gordijnen dicht, kaarsjes aan en... een brute gevangenisserie op Netflix, hahaha 😂. Helemaal relaxed 😉. Ik merk sowieso dat ik me de afgelopen weken vrij ontspannen voel. En dat juist sinds de start van een nieuwe baan, ik had verwacht totaal overprikkeld te zijn van alle nieuwe indrukken. Dat valt dus reuze mee. Ik geniet van al het nieuwe dat ik leer en tegenkom, maar het gaat op een tempo dat goed te hanteren is en dat is heel erg fijn. Ook ben ik iets minder gaan werken en blijkbaar doet me dat goed!
Nog zo'n ontspannen plaatje: de hond relaxt gezellig met me mee languit op de bank 😍.
Op zaterdag waren we overdag even met zijn viertjes naar de Kwantum geweest, waar we twee nieuwe eetkamerstoelen kochten. Ik was vorige week namelijk plots door één van onze oude vintage schoolstoelen gezakt 🙈. Deze lichtgele exemplaren zijn het geworden, leuk hè?!

Op zondag kwam mijn nicht met man en dochter langs, gezellig. Ze had voor Thomas dit toffe panda T-shirt zelf gemaakt, super gaaf! Hij is er erg blij mee.
Op woensdag pasten mijn ouders in de middag op en kwam Thomas na een middag op de zorgboerderij thuis met dit prachtige schilderij. Een paard met een echt 'bling-bling' halster 💖.
Er kwam die dag ook bijzondere post binnen voor mij: een vergeet-me-niet-speldje van Alzheimer Nederland, omdat ik de gratis online training 'Goed omgaan met dementie' had gevolgd. Kort maar krachtig en vol met nuttige tips. Wil je de training ook volgen? Dat kan via deze link.
Op donderdag kwamen de papa en mama van Thomas op bezoek. En ze brachten iemand mee: hun nieuwe puppy! Gelukkig was het echt een lieverdje en vond Thomas haar erg leuk. Zijn ouders grapten dat ze een soort nieuw zusje voor hem was, hahaha 😆. Ze zitten zelfs met haar op puppytraining, hopelijk blijft het zo goed gaan met haar bij hen thuis. Thomas zou het wel leuk vinden als ze vaker meekomt bij bezoekjes in ieder geval!
Tot slot een tip die ik van een vriendin kreeg en waar jullie misschien ook wel iets aan hebben: probeer de app 'Vinted' eens. Even je maten en die van je kids invoeren en je krijgt allerlei toffe tweedehands kleding te zien. Deze twee shirts bestelde ik voor Vera voor enkele euro's. Ze zijn nog als nieuw en ze is er super blij mee!
En dit bloesje scoorde ik voor mezelf. Zoals je ziet ben ik er ook hartstikke blij mee 😄!

Dit weekend staan er voor ons alle vier allerlei leuke dingen op de planning, maar daarover volgende week meer...

Fijn weekend allemaal 💋💋!!

Reacties

Best gelezen berichten