Week in Beeld #56: nagenieten van de vakantie, een heleboel knutselplezier en.... GROOT FEEST!!


Hieperdepiep…HOERA!! Deze week hadden wij groot feest in huis, alvast ter ere van Thomas, die morgen negen jaar wordt. Op zaterdag kwamen er een hoop gasten voor een gezellige middag: familie, vrienden en buren. Samen hadden we van tevoren deze taart ontworpen, Thomas wist precies hoe hij hem wilde hebben 😋. Hij genoot die dag met volle teugen, maar daarover straks meer...






Nog heel even nagenieten van ons kampeeravontuur hoor... Afgelopen maandag kwamen we weer thuis. Ook weer fijn, slapen in ons eigen bed!











De hond was zo moe van al dat gekampeer dat ze op de bank neerplofte en er de rest van de dag heerlijk lag te slapen 😍.














De kids kozen ervoor tussen de buien door even te gaan skeeleren. Vera kan dit al heel goed, voor Thomas is het nog een hele uitdaging. Gelukkig draagt hij alle mogelijke beschermmiddelen, dus een keertje extra vallen is geen groot probleem 😉.












In onze voortuin staat een appelboom (die de oude bewoners helaas nog komen weghalen in september, maar nu genieten we er nog eventjes flink van), en die hing bomvol vruchten na ons weekje weg! Gelukkig hielpen de kinderen uit de buurt me van al die appels af. Twee jongens kwamen aanbellen om te vragen of ik de moeder van Vera en Thomas was. Ik verwachtte daarna nog een vraag of opmerking, maar ze hadden speciaal voor het stellen van deze vraag aangebeld. De één was er namelijk van overtuigd dat het wél zo was, terwijl de ander grote twijfels had of ik als rasechte bleekscheet wel bij die twee zongebruinde snoetjes hoorde, hahaha 😂. Toen het eenmaal opgehelderd was gaf ik ze een lekkere appel mee. Dat trok meer kinderen aan hoor, voor ik het wist stonden zo een stuk of tien kids voor de deur appels te verorberen 😊💚!


Op dinsdag bezochten we een museum hier in de buurt. Leuk! Als rasechte schrijffanaat kon ik het natuurlijk niet nalaten Thomas op de foto te zetten toen hij een typemachine uitprobeerde. Daarna gingen we nog even de stad dronken we lekkere thee en koffie. 
Daar scoorde ik dit feestelijke jurkje, speciaal voor het verjaardagsfeest van Thomas. Ook vond ik gave oorbellen, die rode droeg ik zaterdag op het feest en die gezichtjes, daar was ik nóg blijer mee. Die zag ik namelijk laatst al bij iemand in haar oren hangen in de trein, en nu kwam ik ze tegen in de H&M. Joepie!

Op woensdag startte ik de dag met een lange wandeling samen met de hond, heerlijk! Na een uurtje lopen waren we allebei helemaal wakker 😎.




Daarna was het knutseltijd! Samen met Vera ging ik aan de slag. Ik maakte voor haar een poesje van klei, zij voor mij een geluksballetje en een bloem. Ook fabriceerde ze een portret van mij, goed gelukt hè?! Daarnaast bedacht ze zelf het idee om een hanger voor aan haar rokje te maken. Zó leuk en creatief!!

Op donderdag was mijn moeder jarig en gingen we gezellig bij haar op bezoek. Vera had voor haar een mooi hart van klei gemaakt. Thomas kleurde een door mij getekende taart in, maar pas nadat ik dit als een 'challenge' had gepresenteerd 😂. Hij is helemaal into YouTube en zijn helden die vloggen doen dit ook om de haverklap. Werkt als een speer, hahaha!


En toen zat de week er alweer bijna op, en vierden we Thomas' verjaardag! Hij straalde de hele dag en genoot volop van alle aandacht en mooie presentjes. Wij gaven hem ook alvast onze cadeautjes: dit jaar had ik een grabbelton vol kleinigheidjes gemaakt, een schot in de roos! Maandag vieren we zijn echte verjaardag en gaan we met zijn viertjes gezellig een dagje weg, maar daarover volgende week meer... En natuurlijk vieren we zijn verjaardag deze week ook nog eens met zijn papa en mama. Wat een feest zeg!! 

Fijne week allemaal 💋💋...








Reacties

Best gelezen berichten